Hvordan står det til jenter?

Divinity

Gift med forumet
Som noen av dere kanskje har merket, så har jeg ikke fått vært her så mye i det siste...

Så en rask oppdatering:
Marlene har for tiden bronkitt, og hoster, surkler og snørrer endel pga slim i halsen. Ellers er hun i storform og er blid som en lerke hele dagen. På mandag våknet hun med to små riskorn i underkjeven. Det har heldigvis ikke gått utover ammingen enda, men begynner hun å bite er det slutt! hehe
Ellers trives hun på gulvet, prøver å krype men skubber seg mer bakover.
Hun elsker alle mennesker utenom sin bestemor (min svigermor) som jeg forøvrig har litt oppi halsen selv om dagen... Er litt rådvill ang det, men det går seg vel til håper jeg. Vel, det var litt herfra...

Hvordan står det til med dere da jenter?[:)]

Så bra det går bra til tross for sykdom!!! Ikke moro når de små er syke... Har vært en del sykdom her å, men er friske nå!!!

Moro når de ligge rpå gulvet å prøver å komme seg en vei, men kommer en helt annen vei, sånn er det her å, men han har begynt å skjønne litt så han kommer seg fremover nå!!!

Håper Marlene blir raskt frisk. Ikke noe morro å være syk.
Kristian er hes i "stemmen" idag. Hører det når han ler. Pappa'n var syk forrige helg, så da har han vel kanskje smittet veslegutt da.

At Marlene ikke liker bestemoren sin, kan kanskje ha noe med at hun merker på deg at du ikke er så positivt innstilt til henne? Barn er jo veldig følsomme sånn.

ORIGINAL: ThereseAa

Håper Marlene blir raskt frisk. Ikke noe morro å være syk.
Kristian er hes i "stemmen" idag. Hører det når han ler. Pappa'n var syk forrige helg, så da har han vel kanskje smittet veslegutt da.

At Marlene ikke liker bestemoren sin, kan kanskje ha noe med at hun merker på deg at du ikke er så positivt innstilt til henne? Barn er jo veldig følsomme sånn.

Jo, kanskje... Men, marlene stuper i armene på alle andre. Når bestemoren kommer snur hun seg vekk og sutrer. Men, selv om hun viser tegn til at hun ikke vil, springer bestemoren etter og dytter henne i leppa. Marlene likte henne godt før, men så var vi på ferie hos henne bare meg og marlene i 4 dager. Der var det mye ukjent og svigermor tok henne i fra meg første kvelden og gikk rundt i huset, marlene skrek og krokodilletårene spratt. Hun nektet å gi henne tilbake, og dette gjentok seg hver dag. Og Marlene som aldri gråter ellers... Når jeg tok marlene tilbake satte svigermor i en fornærmet mine og lekset opp "Jeg har oppdratt 4 barn og x-antall dagbarn, så dette kan jeg bedre enn deg!!" [:@] 
Jeg kunne laget en evig lang liste med ting som irriterer meg med den damen. Men, i bunn og grunn er det jo Marlene's bestemor, og hun vil vel like henne igjen etterhvert. Jeg vil jo at hun skal ha et godt forhold til besteforeldrene uansett mitt syn på personen... Uff, ble litt langt og rotete dette [&:]

håper marlene blir fort frisk igjen. Godt hun har humøret oppe [:)] her går det bare bra, Tobias ruller nå begge veier og åler seg forover på gulvet, så her må det straks kjøpes trappegrinder.. tenner har vi ikke sett noe til [:)]

Hm,,hm,, de sier at bebbiser kan merke hva du føler for andre personer,,, de du ikke liker eller e redd- det overføres til bebbisen.. [:o]
Men lite hva man kan gjøre med sine følelser da [8|]

Håper at Marlene blir frisk snart! [:o]

Her har lillen hatt litt forkjølelse med bittelitt hoste, men no har det gått over [:D]
Gullegull kryper ikke, men har begynt å rulle mer en før. E på vei til å utforske det ho har omkring. Ho aker seg nedover på ryggen, det e hennes fremkomsttriks foreløpig [:D]

Så koselig å se deg igjen her inne Divinity[:)]

Stakkars Marlene; ikke greit å være syk slik stakkars... Godt hun holder humøret oppe tross alt da[:)]
Forstår at Marlene blir skeptisk til bestemoren jeg, sånn med tanke på at hun tok Marlene bort fra deg. Lucas er blitt kjempe skeptisk, men hn er sånn til alle da bortsett fra meg, Ove og bestevenninna mi..

Her har Lucas blitt syk.. Kom plutselig i gårkveld, og har bare eskalert.. Kjipt, håper han blir like fort frisk[;)]
Ellers er vi på husjakt om dagen, står litt om det i en annen tråd..

Så flink Marlene er til å flytte på seg da![:D]
Lucas dreier rundt sin egen akse i mageleie, men kommer seg ikke fremover nei..[;)]

Back
Topp