Hvordan spiser man granateple?

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Ja, hvordan spiser man det? Skjærer det i to og spiser med skje?
Og hvordan skal det smake? Smakte et i sted, smakte litt bitter-søtt... Har stått i kjøleskapet i en uke, så er vel kanskje litt gammelt...[:'(]

Det har jeg også lurt på!
Og spiser man disse steinene som er i? Det er jo nesten bare steiner.

samboern min spiser med salt på, men det tror jeg ikke du vil [8D] han er kurdisk og har litt spess smak.. spiser salat med salt, rabarbera med salt... you name it [8D] 

hmm..oki, da var det sikkert riktig smak på mitt da... syns ikke det var spes godt nå... Husker jeg fikk servert fruktsalat inkl granateple på en restaurant for et par år siden. Da smakte det veldig godt!

ORIGINAL: FruBatriq

samboern min spiser med salt på, men det tror jeg ikke du vil [8D] han er kurdisk og har litt spess smak.. spiser salat med salt, rabarbera med salt... you name it [8D] 

Haha, tenker jeg står over den der, men takk for tipset

ORIGINAL: Slappfisk

hmm..oki, da var det sikkert riktig smak på mitt da... syns ikke det var spes godt nå... Husker jeg fikk servert fruktsalat inkl granateple på en restaurant for et par år siden. Da smakte det veldig godt!

google "fruktsalta + granateple" eller "salat + granateple" så finner du kanskje noe snadder [:)]

Haha, tenker jeg står over den der, men takk for tipset

hehehe, tenkte du kom til å gjøre det ja [8D]

google "fruktsalta + granateple" eller "salat + granateple" så finner du kanskje noe snadder [:)]

skal gjøre det ja...satser på noe goooodt[:D][:D]

Back
Topp