Hvordan spiser du tacosjell?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nedenfra og opp:
Salat
Avokado
Kjøtt
Salsa
Rødløk
Tomat
Søtpaprika
Ost
Rømme

Mmmm, ble sulten jeg nå! ;)

Kjøttdeig, ost , saus

Smører rømme over alt først. Så kjøtt og ost.. resten er ikkje så viktig rekkefølge :) men dei første er kjempe viktig ! Mannen må og ha det sån:p

Lager salat på tallerken og så legger skjellet ved siden av.

Skjærer meg alltid i munnen av dem så jeg er ikke fan av disse harde greiene.

Rømme, så ost og kjøttdeig oppå der igjen for at osten skal smelte litt :) så løk, agurk, avokado, mais (tilfeldig rekkefølge) og saus.. og gjerne rømme og litt ost på toppen igjen :) men jeg spiser helst lefser jeg da ;)

Oftes blir de knust slik at det blir som en salat, ellers er det salat, div grønnsaker, kjøtt, rømme og ost.
Samme rekkefølge som i en tortilla :-)

Nedenfra og opp
Salat
Agurk
Ananas
Mais
Sopp
Kjøtt
Ost
Salsa
Rømme

Lager salat på tallerken og skyver litt og litt over på skjellet, som er delt i 2 ;)

Rømme først, så salat, litt kjøttdeig og mer salat ++ salsa på toppen . Og viktigst av alt så må man huske EPLE :)

Jeg knekker skjellet i to og har litt kjøttdeig, ost, rømme, salsa, agurk og mais på hver halvdel. Jeg har på mye mere snadder når jeg spiser taco med tortilla lefser:)

Kjøtt
Ost
Saus

Også salat, rømme, mais, tomat, løk osv :)

Pleier å knuse shellene på tallerken og lage meg en deilig salat med:

Salat
Agurk
Ananas
Avokado
Masse rødløk
Tomat
Paprika
Kjøttdeig
Salsa
Rømme

Noen ganger har jeg også på: mais og hvitost :)

Nam, fikk skikkelig lyst på taco nå!

Jeg blander alltid alt på fatet før jeg stapper det oppi så her er det lett blanding <3

Erstatter skjellet med tortilla. Rømme, kjøttdeig, ost og salatblanding.

Ikke så ofte vi har sjell men først rømme, ost så kjøttdeig og salsa. Resten er ikke så viktig hvilken rekkefølge :-)

Back
Topp