Hvordan spiser dere taco?

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Skjell, lefser eller pitabrød?

Hva har dere i?

Hva er KRISE visst dere ikke har når dere lager taco?

Lager dere krydderblanding og salsa selv? Visst ikke, hvilken type kjøper dere (santa maria, first price osv).

-

Her har vi som oftest lefser, men vi har fått litt dilla på skjell i det siste.

Har i salat, mais, agurk, kjøttdeig, ost og salsa.

KRISE visst jeg ikke får mais eller ost.

Bruker helst Santa Maria sin krydderblanding og salsa.. Visst ikke syns jeg faktisk coop sin er veldig god. Firstprice er direkte ekkel, og old el paso sin salsa syns jeg er for rennende og lite klumper.. Vil ha store klumper med tomat og løk i [;)]

Vi bruker som regel lefser og tubs [:)]

pita er egen rett [8D] hihihi (skal ha det i dag)

Er KRISE om jeg ikke har mais eller rømme!! nesten så da spiser jeg ikke!! [8D]

her går det for det meste i skjell og tubs, men av og til har vi lefser også.

min taco består av: salat,kjøttdeig,løk,mais,agurk,ost,salsa og rømme. av og til har jeg jalapenos på[:D]

lager ikke salsa selv, er så lat at den kjøper jeg ferdig[8D]

det er krise hvis jeg ikke har salsa og rømme!!

Jeg spiser som oftest lefse til tacoen.. Som LinnogMia sa; pita er en egen rett her i huset.
Kjøper som regel Santa Maria sin kryddermix og salsa :)

Krise hvis ikke det er kjøttdeig for min del...utenom det kan det være som det er :p

helst lefse[:)]
har salat agurk mais løk sopp taco saus kjøttdeig dressing av og til gullerøtter

blir sur hvis det ikke er taco saus eller dressing, da lar jeg nesten vær å spise hehe[:)]

ORIGINAL: LinnOgMia

Vi bruker som regel lefser og tubs [:)]

pita er egen rett [8D] hihihi (skal ha det i dag)

Er KRISE om jeg ikke har mais eller rømme!! nesten så da spiser jeg ikke!! [8D]

ja, er enig i at pita er en egen rett.. men vet det er mange som kaller det taco fordiom [;)]

aldri vært noe glad i skjell egentlig, men elsker tortilla lefser!! [:D][:D]

MÅ ha ost og rømme, agurk og mais! Uten de fire tingene er det ikke taco... nope!

Blir taco på fredag på en helt ny måte, egenlaget krydder, og i stedet for lefser så blir det
i isbergsalatblader. Blir spennende [:)] Innbiller meg at det blir dritgodt uannsett [;)]

Jeg ble tipset om at Holiday dip er godt i taco!!

så jeg prøvde forrige gang, og det var knallgodt [:D]
glemte å skrive det i sted [:)]

Hehe, moro å se hvor forskjellig folk gjør det:D

Jeg har alltid spist lefser, men siden jeg var gravid med luddemann har jeg ikke klart det.. Huff, blir kvalm av tanken.

Så jeg spiser enten nachos eller skjell som jeg brekker opp. Vi har alltid 2 kjøttdeiger, og en pose krydder, bruker da som oftest santamaria, men landlord sin er jo kjempe god. Det vi absolutt MÅ ha til er ost, mais, salsa,agurk og jeg har heeelt dilla på rømme så jeg spiser en hel boks alene:P

lefser[:D]

til taco pleier vi å ha kjøttdeig, isbergsalat, paprika, maaais, rømme, tacosaus...

sambo spiser ost, agurk og løk i tillegg...

vi kjøper alt, lager ikke noe selv[:)] er heller ikke så veldig nøye på merker... kjøper ofte det billigste de har på rema... eller om de har de dyre merkene på 40% sånn som ica har nå[:)]

ORIGINAL: MammaTilLilleA

Lefser med knuste sjell inni!!  guuuud så sulten jeg ble nå....! 

Jaa, det er NAM!

Lefser og skjell!

Har i:
Salat
Agurk
Paprika
Mais
Kjøttdeig
Ost
Rømme
Salsa

Bruker santamaria eller coop

Det er KRISE om jeg ikke har rømme!!! Da spiser jeg ikke taco altså! [8D]

Spiser skjell eller lefser. Kjøper salsa fra santa maria eller kims sin.
Kinakål, ost, mais, paprika, agurk er det jeg har på(også kjøtt da) [8D]

Krise hvis jeg ikke har ranch dressing som man blander med creme fraishe. Beste som er, spes på nachos. [:D]

Jeg spiser lefser med kylling/kjøttdeig, mais, paprika, salat, agurk, ost, rømme, salsa.

Kan ikke spise taco uten ost og rømme! [:)]

Lefser eller skjell, som regel kjøttdeig men av og til kylling.
Alltid salat, løk, mais, ost, tomat, rømme og hjemmelaget guakamole. Litt forskjellig hvilke merker vi bruker.

Back
Topp