Hvordan spiser dere om dagen?

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Hei, jeg sliter med å få i meg middag, spiser som regel knekkebrød til frokost og lunsj også blir det yoghurt og frukt. Hvordan spiser dere?
 
Spiser mye godteri ikke bra :-) Ellers er fiskegrateng en favoritt :-) og epler…. Masse (!) epler :-)
 
Klementiner, brød med gulost. Litt middag nå og da.
 
Julebrød med brunost, skiver med banan eller sjokoladepålegg, prøver å spise middager men blir små porsjoner. Spiser en del yoghurt og kjøper det som faller meg inn, i går måtte eg ha klementiner
 
Har startet å spise bra av enkelte ting, utfordringen er bare at jeg ikke vet før jeg prøver. Så det kan gå begge veier.

Det jeg hittil har funnet ut var fulltreffer hos meg når det gjelder middag er en spagetti med bacon/løk og kremet tomatsaus, samt hjemmelaget langpannepizza, de to var skikkelig fulltreffer og jeg har spist MYE.

Så har jeg hatt endel bom på ting jeg trodde skulle være bra men ikke funket, feks lagtidsstekte svinekoteletter, Moussaka, pølser, hamburger, kylling i pitabrød og salat.

Annen mat så er det stort sett kun fullkornpolarbrød, noen ganger med grov leverposter, andre ganger med brunost.

Har helt aversjon mot yoghurt og alt med lignende konsistens.

Av frukt er det banan, eple og klementin det går i.
 
spiser altfor mye drittmat akkurat nå! Eneste som frister er hamburger, nuggets, pizza osv :p
 
Blir mye knekkebrød med Sjokonøtt, for jeg har så lyst på nei mat at jeg mangler lysta på noe særlig.
Så det blir litt ensformelig.

Også middag da, men den er mye forskjellig hver dag.

Kunne absolutt vært flinkere til mat.
 
Har i det siste blitt juice med isbiter eller melk med sjokoladesmak til frokost. Av og til får jeg ned en brødskive med leverpostei og rødbetsalat. Blir stort sett kvalm av middagsmat, men prøver å spise litt av det resten av familien spiser.
 
Går mye i toast og brød med leverpostei og rødbeter/rødbetsalat. Ellers er det Milanese-pasta fra Rema 1000 som frister til middag Spiser vanligvis veldig sunt og mye grønt/råvarer. Men det er helt anti nå for tiden. Spesielt salater og alt av kjøtt ❌
 
Indisk/pakistansk spicy mat (mye chilli) er en vanvittig stor craving her.
 
Back
Topp