Hvordan spørre noen om å være forlover? (Nyere vennine)

høstmammaen

Betatt av forumet
Har ingen av mine barndomsvenner igjen pga. mye flytting. Har en venninne og en kamerat fra ungdomsskolen, men de er ikke helt kvalifisert til forlover rollen. Kameraten takket nei etter å ha sagt lenge ja fordi han er gutt og mente det ville se rart ut. Det hadde han snakket med foreldrene sine om og en annen homofil kamerat.

Hvordan spørre en forholdsvis ny venninne som jeg føler er en av mine bedre og ærlige venner om å være forlover? Når? Bryllup neste sommer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ville spurt rett ut, invitert henne til å bli med ut på middag eller finne på noe koselig dere to, så spørre henne direkte :) Tror hun kommer til å bli glad for det :)

Det eneste vanskelige kan jo være det at hun ikke kjenner barndommen din, så det må du være forberedt på :)

Min forlover var ei jeg ble kjent med da jeg var 16. Hun kjente heller ikke til barndommen min, ikke noe problem. Det du kan spørre kameraten din om, selv om han ikke ønsker å signere papirer og sitte ved siden av deg i kirken, er om han kan hjelpe henne litt med talen om hun ønsker det.

Når det er sagt, så har jeg vært i bryllup der forloveren har blitt kjent med bruden i voksen alder, og det har vært fine taler der og. Det kommer kun an på hvordan man ønsker å vinkle det.

Jeg var forlover til en venninne av meg som jeg ble kjent med da vi var ca 20 år. Jeg valgte å gå gjennom et par tre barndomsvenninner, og høre på deres historier. Endte med å droppe hele greia med å si noe av det jeg hadde fått fortalt fra de, og gikk med min egen tale. Venninnen min var superfornøyd, og jeg spurte henne i etterkant om hun savnet noe i talen, men da sa hun at det var akkurat det hun hadde sett for seg siden hun hadde valgt meg. Om du mener hun er en bra dame som har lært deg å kjenne, så tror jeg at du blir fornøyd med det hun sier i talen uansett :)

Svogeren min hadde kvinnelig forlover...

Hadde tenkt å finne på noe fint, kjøpe forloverbok elns, men endte med å sprute ut med spørsmålet mens hun stod og sminka seg på do :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Back
Topp