Hvordan sovner babyene?

Lilletåa

Elsker forumet
Her sovner hun ved puppen fortsatt, ikke talom at hun skal sovne i egen seng, har bare skjedd en gang i historien ;(

ORIGINAL: Ephexita

Amalie legges våken i sengen hver kveld.
Pludrer og stryrer, inn ett par ganger for å putte i smokken også sovner hun[:D]

Gjør det samme med Dina Emilie, pluss at hun MÅ ha kosen sin [:D]

Legger henne våken i sengen sin, med tutt og kosen!
Det hender jeg må inn et par ganger å gi henne tutten, men sovner ganske så snart[:)]

ORIGINAL: lillesmule

Pludrer og stryrer, inn ett par ganger for å putte i smokken også sovner hun[:D]

Gjør det samme med Dina Emilie, pluss at hun MÅ ha kosen sin [:D]

Må ha bamsen her og[:D]
Kjenner nå at jeg er glad for at vi tok beslutningen om å venne henne til egen seng og eget rom tidlig.
Det kom før hun fikk for mange egne meninger.
*er ikke meningen å gni våre leggerutiner inn i frustrert tråden din da Tori80.
Du hadde vel kanskje ikke lyst til å lese om oss som bare legger de ned våkne.
Tror det kanskje er vanskeligere for de som fullammer?
De får jo en helt annen nærhet enn de som er vant med flasker.

Håper det snart blir enklere med leggerutinene[:)]

Fullammer henne jeg [;)] Men hadde et virkelig styr i begynnelsen da hun KUN skulle sove med meg i vår seng,
men tok å la henne i egen seng å lot henne ligge lengre å lengre hver dag, å fikk kun sove i den på dagtid så
gikk det plutselig kjempe fint å sove i sin egen seng [:D]

samme her + kosefille for å prøøøve å holde sutten på plass :p

dagen er verre, da måå han sovne i vogna ute !

somregel legges hun i vogna våken og sovner av seg selv, og av og til koser jeg med henne til hun nesten sovner og legger henne. av og til må hun ligge i armene mine mens jeg vugger. [:D]

Her er det pupp kl 19 hver kveld og litt kos og så sover hun fra ca 1930. Tutter tutten 2-3 ganger og så sover hun til 5-6. Er synlig trøtt når hun legges, men klager ikke.

Jeg legger Even våken i senga med smokk og kosekluten oppi ansiktet. Så sovner han med en gang,elle rligger å surver seg og mister smokken mange ganger før han sovner.

Sikon & Tori80:

Jo! SNuppa mi må sovne ved puppen & gråter hver gang hun legges i egen seng..ikke sjans å legge henne der våken!
SÅ blir mye byssing og vugging..tungt for armer og bein! [:'(] + hun våkner maaange ganger før hun tar nat(..og tar ikke smokken så samme rutinen må benyttes om og om igjen[8D])

ORIGINAL: Sikon

Er det INGEN som gråter når de blir lagt i seng ?? [:-][&o]

Emil har alltid vært kjempegrei å legge i senga for natta. Lagt han våken og så har han sovna sjøl innen 5 min, MEN NÅ..ja nå har han funnet ut at selv om han er kjeeeempetrøtt så skal ha hyle til når jeg legger han! Jeg skjønner ikke hvorfor han plutselig synes det er så fælt å legge seg for natta! men i kveld så prøvde jeg bare for moro å legge han på siden siden ei venninne tipsa meg om det og vips der sovna han på 2.sek!! Gikk inn til han 5 min etterpå og la han tilbake på ryggen og han sover enda[:)] de er rare dissa småtrolla[;)]

ORIGINAL: Tori80

Her sovner hun ved puppen fortsatt, ikke talom at hun skal sovne i egen seng, har bare skjedd en gang i historien ;(

samme her...

Back
Topp