Hvordan sovner babyen din?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Her sovner hun nesten alltid på puppen. Unntatt i bilen, der sovner hun i stolen sin. Vogna trives hun ikke i ennå.

Stort sett sovner hun på meg og så flytter jeg henne over i seng, vugge eller vogn....

Hvordan er det hos dere?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Lillefrøkna sovner med puppen, i armene mine, i bilen og i vognen. I vuggen sovner hun ikke av seg selv

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Her sovner hun oftest ved puppen. Men når vi skal flytte henne, våkner hun ofte igjen!
Sovnet da jeg skulle bære henne i bagen ned trappen, men da trilleturen startet, våknet hun....
Sovner sjelden av seg selv. Må enten ammes, eller vugges.
Sover godt i bilstolen også da.

Her sovner hun stort sett hvor som helst, blir sløv eller sovner med puppen så etter rap er det bare til å legge henne ned i vuggen eller sengen så sovner hun fint der noen timer til hun våkner og vil ha mat igjen :)

❤❤❤

Hun sovner i bilsetet, i vogna, på fanget, når hun bæres og når hun spiser :)

Bortsett fra i vogna, bilstolen og når hun blir bysset/bært, sovner hun bare ved puppen. Og prøver jeg å legge henne fra meg, våkner hun alltid og begynner å gråte.

Han her sovner stort sett til puppen, men våkner igjen når jeg flytter på han.
Men han sovner fint igjen enten i vugge, vogna eller hvor jeg legger han ;)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Sovner i lekegrinda, i vogna, bilstolen, på puppen og i armene våre. Sover stort sett godt overalt :)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Snuppa sovner i bilen, ved puppen og på brystet til mamman og pappan sin:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Han sovner ved puppen, i armene om man bærer på han eller i bilen. En sjelden gang i vogna om vi går tur.

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Back
Topp