Hvordan sover mai 2020 barna deres på natt?

millemarie

Forelsket i forumet
Vet ikke om det fortsatt er noen her inne, men lurer på:

Sover mai 2020 barna deres igjennom natta nå? Og når legger de seg og når står de opp?

Jenta mi slutta akkurat å våkne for å få flaske klokka 04.00 nå.
Men sover fra 19.00 - 05.00.

Og 1,5 time på dagtid.
Sover deres på dagen? :love2

Syntes det er tidlig på morgenen, trodde hun skulle sove lengre på morgen når hun nærma seg 2 år :)
 
Frøkna mi sover 1-1,5 time på dagen, men hu våkner hver natt og kan være våken i opptil 2 timer :p Svært sjelden hu sover natta gjennom....hu sovner rundt kl 19 og våkner mellom 06.30 og 7 :)
 
Min sover fra 19:00-05:00 ca. Men hun våkner mellom 5-10 ganger om natta. Veldig urolig. Hun sover mellom 1-2 timer på dagen :)
 
Her varierer det veldig! Min legger seg 19, men styrer gjerne på i sengen i en times tid før han sovner. Våkner ofte rundt 23-00 tiden og trenger litt trøst for å sovne igjen. Noen ganger er det helt uaktuelt å legge seg å sove i egen seng, så da tar jeg han med inn i sengen min. Våkner 7.30 ☺️ Og sover 1,5 time på dagtid
 
Hun sover typisk 20-06 med to oppvåkninger og 1,5-2 timer på dagen. Av mine 4 er hun den nest beste soveren. Han som sov dårligst er nå 13 år og sover fremdeles dårlig….
 
Tindra sover 12t, uten oppvåkning :)
Legger henne 18.30, og da våkner vi som regel til «mammaaa pappaaa, Tindja ferdig såva» ca 6.30 :) Vet vi er heldige ;)
Hun har sluttet å sove hjemme på dagtid, men sover som regel 1,5t i bhg..
 
Her sover vår jente fra 19-06.30 ca. Vi må av og til ned og bre over henne dyna og gi tutten, men ellers sover hun rundt.

Hun sover fra 11.30-13.00 på dagen
 
Back
Topp