Hvordan sover dere?

2gang

Glad i forumet
Jeg sover på sida med pute mellom bena. Klarer ikke ligge på ryggen, føler jeg mister pusten og blir svimmel av det. Og på magen er jo uaktuelt! (selv om det er min yndlingsstilling).
Må jo våkne for å snu meg, siden bekkenet gjør vondere på natta.
Og så må jeg jo opp minst en gang for å gå på do...
Hvordan er det med deres nattesøvn? Dette er vel bare en "trening" før vi skal være oppe flere ganger hver natt og amme[8|]

Jeg ligger enten på sida eller på ryggen- mest på sida,men varierer mellom høyre og venstre i løpet av natta. Jeg våkner nesten hver natt ganske nøyaktig 3 timer etter at jeg har sovna av at jeg må på do- lurer på om det er en slags forberedelse til jevnlig mating om natta om noen uker [8|] Er gjerne oppe og tisser en gang til i løpet av natta,men ikke hver natt heldigvis!!

jeg sover mest på siden, men ligger også endel på ryggen...Men våkner hver eneste dag med vondt i ryggen..-men så fort jeg står opp så pleier det å gå over...
Prøver å ligge litt på magen også, med det ene benet litt opp slik at jeg ikke har tyngden på magen..- det er veldig deilig, men ikke når jeg må tisse da [&:]
Våkner vel noen ganger om natta, men sovner igjen med en gang...
Svært sjelden jeg må stå opp for å tisse, og godt er det...-tar det igjen på dagen med doflying [;)]

sover som regel på venstre side, alt annet er vondt og plagsomt...
Savner virkelig å kunne sove magen, så det ser jeg fram til når babyen kommer....

Ligger på venstre siden(det er jo det som blir anbefalt), men har alltid sovet best på den måten så det er ok. Våkner gudvethvormangeganger om natten[&:] tisser, vondt i ryggen, tisser, lillingen sparker, tisser, vondt i ryggen. Har flere netter i uken hvor jeg sover max 2 timer pr natt..
Har kriblinger i beina, så det tar noen timer før jeg sovner også..

Er ved godt mot for det[:D]

på siden og halvt på magen her og..våkner ganske nøyaktig kl fire og må tisse..hvis jeg har sovna da...sliter jo med det jeg dah..kløe og uro følelse i kroppen og så har jeg blitt så stiv og støl i bekkenet...vondt snu seg og stå opp..grr

Tok en times dupp akkurat nå..så herlig!

Back
Topp