Hvordan sover dere?

Nevarine

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Jeg har endelig begynt å sove bedre nå, er oppe ca. 2 ganger for natten, det er den dumme blæren sin feil. Men ellers har det begynt å bli bra :D

Jeg sover så utrolig godt for tiden! holder som regel til 05-0530 med å løpe på toalettet men vekkerklokka står på 05.30 så det går veldig fint. Håper det fortsetter leenge :)

Legger meg forhåndsvis tidlig, å våkner mellom 5 og 7 å må på do. Som regel må jeg opp å spise da å, for blir uvel når jeg er sulten. Så er helt greit:)

Legger meg i ti, elleve tiden og sover da hele natten fram til alarmen til gubben ringer mellom halv seks og halv sju, da må jeg opp og på do :p spiser ikke før tre timer senere pga jeg bare kaster opp igjen dersom jeg gjør det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner j er heldig som ikke er/har vært oppe på do i løpet av natta...legger meg rundt 11, sover til 9-10...

Våkner i løpet av natten rundt 4-5,men aner ikke hvorfor ;-)
I natt var første gangen jeg sto opp fordi jeg måtte på do!

Legger meg forhåndsvis tidlig, å våkner mellom 5 og 7 å må på do.

Jepp, samme her. Har aldri måttet opp og tisse før, og jeg sover såå lett, så det er dødsirriterende.

I tilllegg drømmer jeg maser sært og skummelt, sånne skikkelig stressdrømmer.

Sover som en stein! Sleit med innsovningsproblemer tidligere, men nå rekker jeg så vidt å legge hodet på puta før jeg er borte. Må litt tidligere opp enn vanlig for å tisse, men da er det like greit å stå opp og det går helt fint!

Sover dårlig men mest pga flytting og nye planlegging jeg gjør på natta! Fæl sånn... Drømmer om hvordan jeg skal møbler huset.
Oppe og tisser i løpet av natten nå

Jeg sover helt elendig... våkner i 3-4 tiden hver natt. Bruker flere timer på å sovne igjen... tror ikke jeg tenker på noe spessielt heller som holder meg våken.

Sover forholdsvis greit i begynnelsen av natta.., men sover urolig og lett fra i 4-5tida og til jeg står opp.. Er derfor ikke særlig opplagt resten av dagen, for å si det sånn :)

sliter med å sovne for tiden, men når jeg først sover, har jeg ett godt sovehjerte. kan sove selv om noen røkker senga vekk under meg tror jeg :P men får sovemedisiner nå. veldig opp og ned når jeg sovner, men våkner ikke før 9 - 10 tiden, hvis ikke vekkerklokka står på :)

Jepp, samme her. Har aldri måttet opp og tisse før, og jeg sover såå lett, så det er dødsirriterende.

I tilllegg drømmer jeg maser sært og skummelt, sånne skikkelig stressdrømmer.

Jeg har veldig slitsomme drømmer også, skikkelig aktive drømmer der jeg våkner lett.. Og våkner jeg, så må jeg tisse.. Så da går jeg både 3 og 4 runder på dårlige netter ;) Typisk :p

Er på do et par tre ganger om natten. Sover ellers som bare det.

Sover egentlig som en stein. Men våkner som regel på natten/tidlig morgning og må tisse. Noen ganger sovner jeg fort igjen, andre ganger tar det laaaaaaang tid

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har en 2 åring som styrer mye på natten for tiden. Så hær er det ikke graviditeten som er synderen for elendig søvn...Er sykemeldt da..så får sove ut litt på dagen;)

Har perioder med vanskelig innsovning, tar pause fra tablettene i graviditeten, men er ikke fullt så stressa lenger når jeg prøver å sovne, så det virker lettere enn før. Ellers legger jeg meg halv 11-11 tiden, også sover jeg til 4-6 tiden, der jeg MÅ opp og tisse. Etter det kommer det an på perioden om det er lett å sovne igjen...

Sover ok, men noen dobesøk pluss at det er jobså storm om dagen at det er umulig å sove

Sent from my iPad using BV Forum

Sover ganske dårlig da jeg allerde har fått bekkenløsning og sliter med å finne en stilling som ikke gjør vondt å ligge i :/

Back
Topp