Hvordan sover dere?

Baby1988

Glad i forumet
Ligger dere i "skje", mage mot mage eller rygg mot rygg med mannen/sambo når dere skal sove?
Jeg MÅ ligge med ryggen til sambo og jeg må ha litt plass rundt meg. Og klarer i hvertfall ikke ligge mage mot mage. Og sånn har vi sovet i alle år! Nå de siste ukene har han kommet tettere og tettere innpå om natta og det gjør at jeg våkner og jeg klarer ikke å sovne igjen. Han holder ikke rundt meg da, men ligger helt tett inntil. I natt måtte jeg si at han må flytte på seg litt, tenkte bare; " hvis dette fortsetter når magen blir større og jeg forblir så her tett i nesa så må jeg flytte inn på gjesterommet, klarer ikke det her!".
Altså misforstå meg rett, er ikke prippen, vi koser og holder hverandre før vi legger oss, men jeg må bare ha plass når jeg sover! :)

Jeg og sambo måååå sove langt unna hverandre.. Vi koser oss ferdig, og så flytter vi oss på hver vår side med ansiktet ut av senga og ryggen mot hverandre..

Hverken jeg eller han får sove godt hvis vi skal ligge tett.. Han er aaaaltfor varm..

Hehe, skikkelig romantisk :-p

Her er vi endaaaa mer romantiske!! Han snorker som et uvær, aldri vert borti lignende!! Så her går jeg somregel å legger meg på gjesterommet :p haha.. Men søvn er kjempe viktig for meg for å fungere dagen etter, så da må det bli sånn :) kose,klemme og nusse kan vi gjøre mens vi er våkne ;)

Ikke noe romantikk her heller.. eller, vi legger oss først mot hverandre før jeg snur meg bort rett før jeg sovner..:p livet er ikke som på film gitt! :p

vi ligger i skje.

Jeg ligger med ryggen til min kjære, mens han nok ligger alle veiene i løpet av en natt :P Vi ligger ikke tett, han er alt for varm for det og som oftest har vi to til i senga når vi står opp om morgenen ;)

ligger i skje helt til vi holder på å sovne, men for å sove ligger vi med nesen hver vår vei, altså rygg mot rygg :thumleft

Jeg ligger med ryggen til min kjære, mens han nok ligger alle veiene i løpet av en natt :P Vi ligger ikke tett, han er alt for varm for det og som oftest har vi to til i senga når vi står opp om morgenen ;)
Høres akkurat ut som meg og sambo :p minus unger i senga da.

Vi ligger som regel rygg mot rygg. I løpet av natten snur vi oss begge mange ganger, men ligger så og si aldri ansikt mot ansikt. Klarer ikke at han skal ligge å puste varmt i ansiktet mitt :p

Hehe, artig å se at det er så mange som er like romlemantisk som vi! :p

Mannen sover på sofaen, jeg i dobbelsenga og guttungen i sprinkelsenga si. Ikke romantisk!

Vi ligger i skje til vi sovner...og så vrir vi oss alle veier i løpet av natten. Våkner ofte rygg mot rygg.

Det høres kjempe trist ut!!

Å det er det også. Har vært slik siden ulykken 3november. Så, som gift kvinne har jeg ikke delt seng med mannen min. Vi klarte nå å lage augustbaby så litt intime er vi, men det er ikke stort. Den gangen vi delte seng lå vi hver for oss med hver vår dyne . Han liker ikke kroppskontakt, blir for varmt til han:/ men men. Sånn er nå det.

Jeg er varm av meg og sover med sommerdyne hele året og sambo er kald av seg og har en tykkere dyne.
Jeg hadde ikke fått sovet noe hvis vi skulle ligget tett inntil hverandre.
vi snur oss stortsett rygg mot rygg like før vi sovner...

ligger i skje helt til vi holder på å sovne, men for å sove ligger vi med nesen hver vår vei, altså rygg mot rygg :thumleft

Signerer denne :) Enten skje, eller så ligger jeg på brystet hans.. Men bare til vi nesten sovner, da er det bra med kosing :P Jeg må ha dyna mellom beina (!) eller så føler jeg at alt bare blir klamt og ekkelt, så jeg må ligge med ryggen til når jeg skal sove :D

Back
Topp