Hvordan sover dere?

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Lurer litt på hvordan dere har det gjennom natten?

Her sovner jeg pang med en gang, men så har jeg begynt så smått den siste uken å våkne flere ganger om natten, og sover nå veldig lett, våkner av den minste lyd.
Også drømmer jeg en hel del rare drømmer :P hehe.

så litt sliten på morgenene kjenner jeg etter så mye våkenhet på nettene, men det går så fint så :)

Tar lang tid før jeg sovner, opptil en time eller noe. Har helt syke drømmer også, og alt er om graviditeten :) Men sover ihvertfall myyye mer enn før :p Kan sove 7-8 timer om natta, for så å sove 2-3 timer på ettermidagen. Er ihvertfall uthvilt da :D

Sovner med en gang, men sover utrolig lett. Våkner om guttungen sukker til i søvne. Sprinkelsenga står rett ved siden av meg. Åsså masse drømmer ja. Om alt mulig. Kan også våkne av drømmene da de.er så virkelige.. før sov jeg som ein stein natta igjenom, så lenge gutten sov da.. om dagen kan det hende jeg sovner på sofaen når gutten sover kvil.. :))

Drømmer mange makabre drømmer :-( å våkner om natten. Men sovner lett om kvelden

kort sagt sover jeg ikke bra, MEN jeg skal ikke klage allerede for jeg vet at det blir mye verre..:p

Har det nesten som deg, sovner fort men våkner hver 2 time.. :s slitsomt å aldri få sove lenge sammenhengende. Sånn har det vært i flere uker nå. Sover maks 3 timer om gangen. Sover veldig lett, våkner av alt.

Da virker det som et slikt søvnmønster sikkert er vanlig i denne tiden :)

Men det rareste er drømmene, jeg fatter ikke hvor de kommer fra :p også virker de så virkelige. Litt ekkelt :p

Godt jeg har korte dager på skolen så jeg får meg en hvil ut på dagen, tar på med usammenhengende søvn!

Da virker det som et slikt søvnmønster sikkert er vanlig i denne tiden :)

Men det rareste er drømmene, jeg fatter ikke hvor de kommer fra :p også virker de så virkelige. Litt ekkelt :p

Godt jeg har korte dager på skolen så jeg får meg en hvil ut på dagen, tar på med usammenhengende søvn!
Det gjør det absolutt.. Har også helt merkelige drømmer, blir nesten skremt av og til Hehe

Sovner som en stein og sover ganske godt hele natten gjennom egentlig.. Bortsett fra at jeg må på do 2-3 ganger om natten o_O

Våkner mange ganger om natten, sover veldig lett.. Men jeg lurte på en ting; Jeg har jo ikke fått noe særlig mage enda, er ca 15 uker og jeg pleier derfor å sove på magen siden jeg synes det er mest behagelig (alltid gjort det) og sovner lettest slik. Men hvor lenge kan jeg gjøre det? Flere som sover på magen enda? Har lest at det ikke er farlig for babyen så lenge det ikke gjør vondt/er ubehagelig for mor? Stemmer dette?

Sovner rimelig fort :) Men våkner flere ganger.. men akkurat nå er snuppa syk så hun hoste en del så da våkner jeg... Men sovere ellers bra..

Våkner mange ganger om natten, sover veldig lett.. Men jeg lurte på en ting; Jeg har jo ikke fått noe særlig mage enda, er ca 15 uker og jeg pleier derfor å sove på magen siden jeg synes det er mest behagelig (alltid gjort det) og sovner lettest slik. Men hvor lenge kan jeg gjøre det? Flere som sover på magen enda? Har lest at det ikke er farlig for babyen så lenge det ikke gjør vondt/er ubehagelig for mor? Stemmer dette?

Det med å sove på magen er ikke farlig nei. Blir bare ubehagelig etter hvert.. babyen ligger så langt ned at den ikke tar skade:))

Sover utrolig dårlig, våkner enten av stygge, stygge mareritt som oftest er om mine nærmeste eller så må jeg på do.
Håper å slippe ihvertfall marerittene snart, dobesøkene kan jeg enda leve med.

Ikke problemer med å sovne på kvelden, men våkner som regel en del ganger iløpet av nettene! Enten av vonde drømmer, må på do eller ikke noe spes grunn i det hele tatt. Og blitt ekstremt var på lyder.. jeg pleier å sove som en stein.

Sover veldig godt, kan fint sove gjennom natta. Drømte mye rart en stund, men roet seg en del nå.

Back
Topp