Hvordan sover dere om natten?

Joffen

Gift med forumet
VIP
Ja, det lurer jeg på

Jeg må liksom ha min side for meg selv...Jeg får ikke sove i armkroken til mannen, så her blir det nattakos og så ligger vi på hver vår side. Har 1,80 seng...

Lurer på om det bare er jeg som trenger avstand når jeg skal sove...I løpet av natten så beveger mannen seg litt, og jeg blir litt irritert når han plutselig ligger helt oppi ansiktet mitt og puster

Haha, dette virker som et ekteskap fylt med nærhet

Akkurat sånn er jeg også :P
Syntes det er koselig å ligge i armkroken litt før vi sovner.
Men når jeg skal sove så må jeg legge meg vekk og ligg for meg selv :P
Er nytesløst å få sove visst ikke ;)

Nå bor jeg alene da... men den sjeldne gangen han overnatter så trekker jeg meg unna...
Jeg ligger med veggen og trenger "space" for å få sove.. får helt angst om han skal ligge å holde rundt meg e.l.
Så da sier jeg god natt og snur ræva til 
Men heldigvis har jeg hele senga mi for meg selv så og si hver natt og da har jeg mer enn nok plass 
Er ikke så fan av at han sover over lengre faktisk

Her ligger vi på stortsett fast side hele tiden, men koser en del og kan våkne av at jeg ligger nesten oppå mannen og han trives heldigvis med det bortsett fra de gangene jeg sikler på han 

Pga problemer med ryggen og smerter i skuldrene må jeg ofte ligge på ryggen nå..liker ikke

super-prøver skrev:

Jeg trenger plass, helst hele sengen:) Jeg sover faktisk best når han er på nattevakt! Når han er hjemme sover jeg som regel med ryggen mot han, og han med ryggen mot meg. Så ikke mye nærhet her i gården nei:)

Godt det finnes flere som ligger hver for seg

Virker som det fremstilles at det er så romantisk å sove sammen tett inntil hverandre...

Som i tv-serien Friends, så er jeg fan av "hug and roll"

5min med armkrokkos før vi legger oss på hver vår side begge to, Jeg ligger på magen i litt sånn "teip rundt død mann" stilling med armene under hodet, han ligger vel tilnermet likt egentlig :P

vi sover ikke oppå hverandre, har 180 seng. Hender vi ligger og holder hender eller koser føtter eller har en hånd på hverandre, men ligger aldri kliss inntil hverandre og sover for da sover vi dårligere begge to.

super-prøver skrev:

Samme her

klarer ikke sove på armen hans nei. Jeg er en sånn at jeg må ha plass og føle at jeg ligger aleine uten noen oppå meg.

Må ha space jeg også når vi sover :P går ann å ligge i armkroken hans en liten stund, men får ikke sove der :P Sovner lettest av når jeg enten ligger for meg sjøl, eller at jeg holder rundt han :) Koselig det! :)

Vi sover stort sett hver for oss og jeg må innrømme at nå som jeg er gravid og sover ganske dårlig er det utrolig deilig å ha hele senga for seg selv.. Jeg ligger på tvers, altså sånn: / .

vi sover på hver vår side.. midten er tydelig definert på forhånd og nåde den som tar mer seng enn den andre.. :P

akkurat nå er det veldig forskjellig, i og med at jeg er ganske høygravid :P men som regel så ligger vi rygg mot rygg hele natta, eller i skje :P 
Syntes faktisk at det er best å ligge rygg mot rygg, det er så deilig:) hehe

Aldri inntil.. Haha.. får ikke sove da. Koser litt før vi sovner så snur vi rævva til :P Så våkner han midt på natta at jeg ligger som en forbanna sjøstjerne i senga og vekker meg. Så er det på`n igjen...:P

Åh, ja jeg også må ha litt rom for meg selv når jeg sover! Kan holde mannen i hånden liksom men ikke noe mer. Vi kan kose frem til det er tid for å sove men så må jeg ha dyna rundt hele meg, pakket godt rundt nakken og rom til å ligge på riktig måte.

Mannen ligger gjerne på diagonalen i løpet av natten, det er greit, han er 192 og jeg 168 og senga 150 bred... Det eneste irriterende er at dyna mi alltid havner halvveis ned på gulvet i løpet av natten :-P

Ligger inn mot midten begge to, ikke klistret i hverandre, men må holde hender eller ha litt hudkontakt når vi skal sove :) ender oftest opp litt lenger fra hverandre iløpet av natta, så ligger vi inntil hverandre å koser/holder rundt hverandre den siste halvtimen vi slumrer før vi står opp :) synes det er en koselig start på dagen!

Litt forskjellig vi har jo bare en diger dyne så intill hverandre er vi jo men blir til at jeg ligger helt på min og han på sin :P

Back
Topp