Hvordan sover dere om kvelden?

Foxy84

Gift med forumet
Jeg merker at jeg sover dårlig om kveldene da jeg ofte følger med på prinsen, serlig etter mating...da kan jeg ligge våken 10-20 minutter og passe på at han ikke gulper...synes det er ekkelt når han ligger på rygg(prøver å rape han før jeg legger han)

I natt så var det nesten som han surklet i halsen når han skulle svelge...og dermed ikke fikk pustet skikkelig(han pustet fint gjennom nesa)

Dermed lå jeg oppe nesten hele kvelden og passe på han.

Jeg våkner så fort han lager en rar lyd el.....
Klarer iallefall ikke legge han i egen seng ennå(selv med babycall med video)

Hvordan sover dere om kvelden?

Jeg sover godt. Hvis vi skal bekymre oss for alt som kan gå galt, tror jeg man blir gal...Det er viktig å få den lille sammenhengende søvnen vi får :-)

Jeg ammer lillemor liggende i vår seng om natten. Jeg tar henne ikke opp for å gi henne en rap om natten, med  mindre hun skulle bli veldig urolig e.l. Det har jeg aldri gjort med de to eldste heller.

sover ikke på kvelden:P  da ammer jeg;)

første økt på natten er jeg var og drømmer ofte at han ligger under dynen min og "drukner" men han gjør jo ikke det! men det blir bedre og bedre og jeg får sove mer etterhvert. men av og til så lager han så mye lyder at det er vanskelig å sove. han er en aktiv drømmer!

jeg sover ikke, jeg havner i koma ;p 

husker ikke hvordan jeg eller bianca sovnet, men våkner viss hun begynner å kave. med nathaniel sov jeg nesten med et øye åpent de første måndene : /

Jeg sover godt om natta nå. Våkner når Lilly våkner og vil ha mat og vi sovner igjen fort etter hun er ferdig og lagt tilbake i vugga. I begynnelsen var jeg veldig var på hver eneste lille lyd fra henne, men nå kjenner jeg lydene hennes og vet når jeg må opp og sjekke.

LadyOnHeels skrev:
jeg sover ikke, jeg havner i koma ;p 

husker ikke hvordan jeg eller bianca sovnet, men våkner viss hun begynner å kave. med nathaniel sov jeg nesten med et øye åpent de første måndene : /

Åh - jeg sover som en sten når jeg først sovner! :-) Men det gjorde jeg ikke med førstemann, da "våket" jeg over henne som du beskriver du gjør. Men et tips til deg er å legge han på siden i steden for ryggen dersom han har sånne problemer, bare pass på å variere på hvilken side han ligger. 
De sa at de la de på siden dersom de var kvalme da jeg lå på barselhotellet. (Min kastet opp fostervann).

Back
Topp