Hvordan sover dere nå?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg er 24 uker og sover på magen hver natt. Legger meg på siden, men ender opp på magen. Vet fra sist at det ikke er farlig så lenge det er behaglig for meg og det er det. Har mindre smerter i bekkenet i den stillingen. Hvordan sover dere nå som magen vokser i stormfart?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ligger på siden, men har ei ekstra dyne mellom beina som støtter magen og brystene også. Alle tre har vokst noe ekstremt den siste tiden, og brystene er konstant øm, så det er ekstra deilig å ha litt støtte der. Av og til våkner jeg av at mannen min snur på meg. Da har jar trillet over på rygg. Han har lest at det ikke er så bra for meg å ligge sånn, så da snur han meg.

• Liker
Reactions: EJ
Jeg sover på sidene. Det har jeg alltid gjort, før graviditeten også:) sover av og til med gravidpute mellom beina. Men den havner ofte på gulvet i løpet av natten hehe

Termin med første frø 12.februar

Sover sånn halvveis over på magen, slik som nummer 8 på bildet.. ImageUploadedByBV Forum1383077808.401537.jpg er kanskje litt mer over på magen enn det bildet!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sover på sidene, alltid likt det :) før lå jeg en del på magen, men det synes jeg er veldig ubehagelig nå.

Termin 22/2-14 med første frø <3

Sover dårlig :( Ligger på siden med pute/dyne mellom beina.. Finner ikke en god sovestilling desverre :(

Sover på siden både som gravid og ikke. Men ligger i litt forskjellige stillinger. Kan ligge på "magen" med skuldrene og på siden med hoftene. Og litt på ryggen, men som regel bittelitt til ene siden

Pleide å ligge på ryggen før, men det klarer jeg ikke nå, får vondt i magen. Så blir bytting på sidene gjennom natta, ofte med pute/dyne mellom bena, under magen å sånn :p

Sover på siden. Er begynt å slite litt med sovestillingene nå.
Må vel skaffe meg noen ekstra puter i sengen snart. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

På magen, det har jeg alltid gjort!

Sover på sidene. Men ender ofte opp på ryggen. Jeg ligger og sover best på ryggen. Tror at så lenge man ikke føler ubehag ved det, så går det greit.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Sove? Hva er det? Sover veldig dårlig nå. Vondt uansett hvordan jeg ligger. Så våkner uansett hvordan jeg ligger.

♥Storebror november 08♥
♡Lillesøster februar 14 ♡

ligger som nr 8 på det bilder eg å . har alltid ligget på magen, tar dynen min mellom bena også stjeler eg sambo sin i løpet av natten :P

Sover på siden, har jeg alltid gjort :) våkner stort sett bare for å gå på do og sovner fort igjen etterpå :)

Sover veldig dårlig! :P

Men jeg sovner vanligvis på en av sidene, og der ligger jeg til jeg våkner av smerte i rygg og hofter. Så bytter jeg side gang på gang, sover litt på rygg, halveis på mage, og har til og med sovet litt i en form for froskestilling en gang jeg var rimelig desperat ;)

Sover veldig dårlig og prøver ut alt det som er av stillinger i løpet av natta! (Sove stillinger altså ;)) den ene siden virker det ikke som om frøkna liker at jeg sover på, magen er utelukket og ryggen blir fort ubehagelig så det blir ofte den ene siden. Meeeen så er bekkenet vondt, så sovner beina osv.. skal ikke være lett :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp