hvordan sover dere nå?

*Kolibri*

Forumet er livet
sover dere godt om nettene?
jeg må innrømme at jeg sliter med nattesøvnen nå..i dag er det vanskelig å se om jeg har fått det berømte fødetrynet eller om jeg bare ser ut som et takras pga søvnen[&o]
sambo mener at jeg må endre rutiner nå og bare sove når jeg får sove, dvs til alle døgnets tider..blir jo ikke noe bedre døgnrytme når beisen kommer akkuratt[8|] og heller gi blaffen i om det ikke blir 8 timers søvn ila natten.

nei sover ikke godt på nettene!
jeg våkner tidlig og mange ganger i løpet av nettene. enten tissing,eller så ligger jeg vondt ++
jeg prøver å legge meg nedpå når jeg er trøtt..om det er dag eller kveld. kjenner jeg trenger mye mere søvn for tia.
nei det blir nok ikke så mye bedre når gullene våre har kommet[8|] hehe

Har begynt å sove dåligere jeg også.. Og er oppe flere ganger på do. Har ofte en del vondt på natta, og vanskelig å finne en god stilling å sove i. Og har begynt å få fødetryne jeg også.. ser ikke ut! Føler meg litt oppblåst.. [8D]

Sover ikke godt om nettene i det hele tatt nei, våkner ofte og kan noen ganger være våken i både 1 og 2 timer før jeg får sove igjen. Akkurat nå er det ekstra ille fordi vesla trykker så innmari på blæra mi om dagen, og da våkner jeg av at jeg må tisse, peser meg på do med det knirkete bekkenet mitt og får ofte ikke sove igjen etterpå siden det er en så omstendig prosess å komme seg opp av senga....
Så jeg sover når jeg kan nå, føler meg jo aldri uthvilt lenger[&o]

Jeg sover ikke så godt, enten så har jeg kynnere, eller vondt i ribbeinet :S eller så løøper jeg på do i ett :P

Sover skikkelig dårlig [:'(]

Enten har jeg kramper eller så må jeg på do, eller så våkner jeg av begge deler [:'(]

Blir jo ikke akkurat bedre når baby-knøttet kommer, blir det masse våken netter, men det er jo bare kos [:D] 

Jeg har faktisk begynt å sove ganske godt! Men det er nok mest for at jeg er så trøtt hele dagen, så når jeg først legger meg, så er det ikke mye som vekker meg.. Kunne nok gått et 17-mai korps vedsiden av meg.. Hehe.. Nyter det dog så lenge jeg kan! 

Sover SÅÅ mye bedre med ammeputa mellom beinet og opp på siden, men sover ikke slik jeg gjorde før jeg ble gravid.
Tidligere i svangerskapet sto jeg opp med en gang jeg våknet, men nå kan jeg ligge og dorme leeenge... Tar det helt med ro

har egentlig sovet godt hele svangerskapet jeg.
sover på sida, men med pute mellom beina. HATER å ligge med samla bein, blir så klamt og ekkelt liksom. etter at jeg ikke kunne/turte ligge på magen, ligger jeg på sida. klarer ikke sovne på ryggen, men våkner av og til på ryggen.

Får som regel ikke sove før klokka nærmer seg 2, og vokner igjen i 7 tia og får ikke til å sove videre. Så kan jeg bli utrolig trøtt igjen i 11 tia, og da kan jeg sove til 14 ;o Så tror nok jeg får i meg nok søvn, er bare litt opphakket ;p

Jeg er begynt å sove midt på treet. Er trøttere, så jeg sover mer. Tar flere lurer på dagen og sover når jeg kan. Eneste endring om natten er at jeg har vondere i hoften, ellers er det opp på do og lite genuin god søvn før kanskje på morgenen hvis jeg klarer å sovne med solen som skinner inn vinduet.

Det er utrolig opp og ned hvordan jeg sover, men jeg er helt !!!! ferdig midt på dagen. Idag går jeg rundt som en zombie, selvom jeg sov godt i natt. Prøvd å sove på dagtid, men da kan jeg glemme å sove til natten...

Nei de siste nettene har jeg virkelig sovet dårlig, våkner hundre ganger og er oppe på do i tilegg verker hele kroppen, så det er vondt å snu på seg.. Så jeg våkner hver gang jeg snur/rører på meg.

Jeg sover ikke lenger føler jeg... Jeg ligger i senga men våkner hele tiden. Jeg ligger så vanvittig vondt uansett hvordan jeg forsøker å ligge, så må ofte ut av senga for at det skal gå over. I tillegg har jeg vondt bekken, utallige tisseturer, kramper i begge leggene og ekstrem svangerskapskløe som plager meg hver natt. [&:]

Jeg har sovet godt mye av svangerskapet, en mot slutten har det blitt mye å vri seg i senga og vente på ole lukkøye[8D]
MEN nå i påsken har det snudd seg igjen og de tre siste dagene elns har jeg sovet kjempegodt, dvs utenom at jeg må opp ca 6-7 ganger for å tisse og at jeg våkner tidlig[:D]

Håper ikke søvnen blir dårlig nå som sambo skal tilbake på jobb. Tror jeg blir roligere av å ha han der[:)]

Må legge til at jeg våkner noen ganger hver natt av at sambo tar nesten hele senga (før pleide jeg å gjøre det, men ikke nå mer nei[8D]) og jeg netsen faller ut[:)]

Har sliti med det samme dei siste mnd.. Sovi maks to timer i strekk og våkna med vondt og måtte på do. Men i natt sov eg SJUUUU tima i strekk!!!! Våkna og såg på klokka "06.57, WHAT THE FUCK?!?!?!" Måtte vekke samboeren og fortelle det, han blei ikkje så imponert[:)]

Sover ganske drålig her å[&:] Må flere ganger på do i løpet av natta i tillegg til at bekkene ikke er så veldig bra om dagen. Men har liten mulighet til å sove på dagtid siden jeg enda er i 80% jobb og en aktiv tre åring på ettermiddagene[8D] Så stuper i seng i 9-10 tiden på kvelden.[;)]

sover ikke godt om natta.......finner liksom ikke noen god sove stilling....pluss at jeg blir liggende og fundere på ting når jeg legger meg...
og når jeg søvner må man jo tisse også er det på an i gjen for å finne en god stilling å sove i[8D]

jaja....greit at det nermer seg slutten for den stoooooore magen[:D]

Dårlig!! [:'(]

Ligger å tenker på at jeg må snart få født denne ungen sånn jeg kan ligge på magen igjen!!! [&o]

Hvis jeg endret antall dogåinger til 2-3, kunne dette innlegget vært skrevet av meg. Samme type søvn, og samme type samboer :)

ORIGINAL: carinasverden

Jeg har sovet godt mye av svangerskapet, en mot slutten har det blitt mye å vri seg i senga og vente på ole lukkøye[8D]
MEN nå i påsken har det snudd seg igjen og de tre siste dagene elns har jeg sovet kjempegodt, dvs utenom at jeg må opp ca 6-7 ganger for å tisse og at jeg våkner tidlig[:D]

Håper ikke søvnen blir dårlig nå som sambo skal tilbake på jobb. Tror jeg blir roligere av å ha han der[:)]

Må legge til at jeg våkner noen ganger hver natt av at sambo tar nesten hele senga (før pleide jeg å gjøre det, men ikke nå mer nei[8D]) og jeg netsen faller ut[:)]

Back
Topp