Hvordan sover barna?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Jeg det lurer jeg på, av alle ting!
Det er lenge siden jeg har sett det, men i det siste har Teodor ligget mye som han lå da han var mindre og nettopp hadde lært seg å snu seg til magen for å sove den veien. 
Han sover med stumpen RETT i været med bena godt trukket under kroppen!
Skikkelig søtt =)

Her er det på kryss og tvers i sengen, mest på ryggen, litt på siden, og veldig sjelden på magen.Han ligger ofte med begge armene opp langs hodet, og med knærne bøyd og trukket opp i det jeg tenker på som "babystilling". Han hadde en veldig snål stilling for noen uker siden, da hodet og overkroppen var falt ut av sengen og lå på en madrass på gulvet, mens bena fremdeles lå oppe i sengen. 

Fru H skrev:
Jeg det lurer jeg på, av alle ting!
Det er lenge siden jeg har sett det, men i det siste har Teodor ligget mye som han lå da han var mindre og nettopp hadde lært seg å snu seg til magen for å sove den veien. 
Han sover med stumpen RETT i været med bena godt trukket under kroppen!
Skikkelig søtt =)

Det er kjempesøtt, og også noe jeg tenker på som babyaktig. Det er litt fint at de store guttene våre innimellom viser at de fremdeles er små.

Ja veldig søtt. 
Men han ligger som oftest veldig forskjellig, og også på ryggen med armene rett opp eller helst litt under hodet =) 
Herlig å se på barn i dyp søvn altså!

Hun ligger stort sett på ryggen, men kan bevege seg en del i løpet av natta. 

Vi tok fly hjem fra Spania i går, og da sov hun til slutt i en for meg helt uforståelig stilling (hvordan er det mulig å sove sånn?): hun skled nedover i setet så hun til slutt ble stående med beina i gulvet mens overkroppen lå over setet. Mannen min prøvde å sette henne opp i setet igjen, men det ville hun ikke gå med på. Vi tok et bilde av det, skal se om jeg får lagt ut i kveld. 
Nå la jeg det inn- det ser kanskje ut som hun står på knærne, det kunne jeg forstått, - men hun står faktisk på føttene. Har jakke over seg, for hun sovnet før vi rakk å ta på strømpebukse. Det var VARMT i Valencia! Deilig å gå i bare kjole og sandaler, men litt temperaturforskjell når man skal inn i et fly. 

Søt sovestilling på Teodor, ja:)

Heheh, gleder meg til å se det bildet =)

Hørtes ut som en søt stilling :)

Amelia sover på siden eller på magen :) Sjelden på ryggen....

almara: det så ikke særlig behagelig ut nei :-)

Back
Topp