Hvordan sover babyene?

Frøkna mi sover også supergodt på dagtid. Er veldig urolig på kveld/natt som regel. Prøver ut semperdråper nå for å se om det funker på magevondtene...
 
Han sover om natta og om dagen :) Våken i 2-3 timer morgen (ca. 10-13) og 2-3 timer kveld (ca. 20-23). Ellers spiser han og er fornøyd. Ingen grining :)
 
Sover hele tiden, slapp pga gulsott...
 
Han sover veldig mye, men har noen våken perioder på 1/2-1 t et par ganger daglig :) ellers sover han veldig godt på natta. Fra 4-6 t etter vi legger oss og så ca 3 timer etter det, før det er morgen. Veldig fornøyd med det!
 
Sover godt på natta.
Var litt urolig mellom 06 og 08 i dag, men var lott mye luft i systemet.
 
I begynnelsen va hu litt våken på natto, men nå har hu snudd og har våkenperiodene sine på dag og kveld :) får mat kvar 3. Time på natt og sove greit mellom måltida:)
 
Kan sove hele dagen, untatt mat og bleieskift viss vi ee hjemme;)
Er såklart våken og kan kommunisere den tida hun spiser og får bleie.
Sover opptil 3 timer i strekk
. Har vi besøk eller er på besøk er hun ofte våken og blir fort overtrett av for mye stimuli..
 
Sover best på dagen og helst i vogna ;) ellers om natta mye urolig eller gråter innimellom. Så sliter med magevondt om natta og blir lite søvn på han ❤️

Derfor nå melkefritt kosthold, semper dråper og manual terapi :)
 
På dagen vil han helst sove på fanget og er litt urolig, men på natta sover han ganske godt! :)
 
2 uker gammel i morgen. Sov seg gjennom første uke, måtte vekkes for å spise/skift. Fra dag 8 har han våknet veldig, og vi sliter masse med luftsmerter. Lite søvn på grunn av tydelig ubehag/knip. Virker som om han sliter med å få rape etter måltidene, og så vil han spise enda mer når han har vondt. Da virker han nesten litt desperat, enda han har spist. Sovner som regel på brystet og kan sove lenge der, men våkner når jeg legger han fra meg. Gulper og hikker veldig mye. Er det flere som har det sånn? Er det vanlig kolikkliknende smerter? Har kjøpt ammete, og vurderer å ta han med til kiropraktor bare for å sjekke at det ikke er noen låsninger.
 
Mer våken på dagen nå og sover litt mer på natta.Men fortsatt endel våken på nattestid:confused:
 
2 uker gammel i morgen. Sov seg gjennom første uke, måtte vekkes for å spise/skift. Fra dag 8 har han våknet veldig, og vi sliter masse med luftsmerter. Lite søvn på grunn av tydelig ubehag/knip. Virker som om han sliter med å få rape etter måltidene, og så vil han spise enda mer når han har vondt. Da virker han nesten litt desperat, enda han har spist. Sovner som regel på brystet og kan sove lenge der, men våkner når jeg legger han fra meg. Gulper og hikker veldig mye. Er det flere som har det sånn? Er det vanlig kolikkliknende smerter? Har kjøpt ammete, og vurderer å ta han med til kiropraktor bare for å sjekke at det ikke er noen låsninger.

Jeg tok i bruk tutt! Det gjorde stor forskjell. Hadde det sånn som du beskriver.
 
2 uker gammel i morgen. Sov seg gjennom første uke, måtte vekkes for å spise/skift. Fra dag 8 har han våknet veldig, og vi sliter masse med luftsmerter. Lite søvn på grunn av tydelig ubehag/knip. Virker som om han sliter med å få rape etter måltidene, og så vil han spise enda mer når han har vondt. Da virker han nesten litt desperat, enda han har spist. Sovner som regel på brystet og kan sove lenge der, men våkner når jeg legger han fra meg. Gulper og hikker veldig mye. Er det flere som har det sånn? Er det vanlig kolikkliknende smerter? Har kjøpt ammete, og vurderer å ta han med til kiropraktor bare for å sjekke at det ikke er noen låsninger.

Har d ganske likt deg utenom at frøkna mi gulper nesten aldri og raping går greit... Skal sjekke låsninger på mi hvertfall. Bruker også ammete samt semperdråper og minifom... Lite som har hjulpet dessverre :(
 
Back
Topp