Hvordan sorterer dere klær t mini?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Blir litt frustrert. Vet ikke hva jeg skal ligge kor. Tar dere å sorterer med størrelser, type klesplagg , eller hva? Har så sykt masse klær . Ligger dere dresser og tjukke klær for seg selv? Bukser i str 56 for seg selv ? ( for eksempel ) eller hva?

Alt i hver størrelse for seg. Lettest å finne tilbake da. Men sko og luer og votter går i egne poser

Så langt Er det sortert etter størrelse. Men har ikkje tenkt på at noko arveklær kan ha krympa, so må sjå litt øve da igjen ;) men alt skal vaskast om nokre veker, så tar det då ;)

Her har jeg sortert etter str. Har merket hver skuff i kommoden med str. 50, 56 og 62, og sortert klærne etter type i hver skuff :-)

Men er jo litt forskjell på om klærne er små eller store i størrelsen, så tenker vi må prøve oss litt frem på et par størrelser i gangen.

Til nå har jeg sortert etter størrelse på klærne. Det som er større enn 56 har jeg pakket i esker/bokser å satt bort. Egen boks til lurer etc, men de er også sortert etter størrelse.

50 og 56 har fått hver sin skuff i garderobeskapet og der ligger de sortert etter type plagg. Body i bomull for seg, body i ull for seg, bukser for seg osv. Noe i 62 ligger sammen med 56 da det er smått i størrelsen. Har litt erfaring med plaggene arvet etter storesøster ;)

Fra str 62 og oppover har vi ikke kjøpt så mye klær enda, så det som er kjøpt + alt annet som kunne arves fra storesøster opp til str. 80 ligger samlet i en skuff foreløpig. Legger alt som storesøster vokser fra, som han kan arve, i den skuffen. Kommer nok til å pakke i mindre plastkasser og sortere etter størrelser etterhvert, for så å sette det bort til det skal brukes, men har ikke kommet så langt enda :P

Back
Topp