Hvordan sole ryggen???

My Angel

Glad i forumet
Hvordan får dere solt dere på ryggen i disse herlige soldagene???
Jeg klarer IKKE å ligge på magen.. Ikke sjans.
Så begynner å bli ganske stor forskjelll på fargen framme og bak! [8D][8D]

Dette lurer jeg også på.. Begynner å bli brun på fremsiden, men på baksiden er jeg hvit!

Er vel ikke annet å gjøre enn å sitte på en benk med ryggen mot solen da......? [8D] Evt ta en pute under hodet og hvile det mot bordet for å holde ut en stund [8D]

ORIGINAL: Superlilje

Dette lurer jeg også på.. Begynner å bli brun på fremsiden, men på baksiden er jeg hvit!

Haha... tenkt på d samme ja!!

kjøpe dere en badering å legge magen neddi hullet! :) og vips, man ligger på magen:)

Legg deg på siden på en solseng eller teppe med ryggen mot sola....Det gjør jeg,og jeg er like brun bake som framme [;)]

ORIGINAL: Superlilje

hihi, jeg og...[8D]

jeg ligger på sidene[;)]

Haha, kjenner igjen problemet
Løsningen da jeg var på solferie forrige uke var å bygge opp med et sammenrullet badehåndkle i "knekken" mellom mage og lår... Noen prøveforsøk skulle til før det ble behagelig å ligge sånn[;)] Men tror jeg ble nogenlunde like brun bak som foran. Favoritten for ryggsoling ble å sitte på solsenga med bena på hver side av sengen med ryggen mot sola; perfekt lesestilling[:D]

Kathmor anbefalte tidligere å ha en badering som du ligger med magen oppi=)

kanskje ligge på siden men har ikke prøvd selv så vet egentlig ikke [8D]
Blir dere fortere brune no når dere er gravide enn til vanlig? Føler meg litt blek for tiden og til og med sambo kommenterte om jeg ikke skulle ut å slikke sol [:-]

ORIGINAL: alene_med_to

Legg deg på siden på en solseng eller teppe med ryggen mot sola....Det gjør jeg,og jeg er like brun bake som framme [;)]

Det gjør jeg og!

Jeg ligger på siden med ryggen mot sola... dumme bekkenløsninga mi har gjort sånn at jeg ikke klarer å ligge på ryggen heller så for å sole fronten må jeg sitte [&:]

Ligger på siden med ryggen mot sola, er jeg på stranden så graver vi ett lite rugehull til magen. [:D] Ble brun på ryggen sist graviditet. [;)]

Ligge på siden mot solen kansskje?
Og bytte ofte...

Hørt om noen som bruker badering og putter magen nedi. Vet ikke om det er særlig komfortabelt... hehe. Kanskje hvis en får bygd opp rundt baderingen??

ORIGINAL: mamma85

kanskje ligge på siden men har ikke prøvd selv så vet egentlig ikke [8D]
Blir dere fortere brune no når dere er gravide enn til vanlig? Føler meg litt blek for tiden og til og med sambo kommenterte om jeg ikke skulle ut å slikke sol [:-]

Ja jeg blir fortere brun nå... fortere solbrent og :O

Back
Topp