Hvordan sofa har du?

LinnSB*

Forumet er livet
skal kjøpe ny sofa snart.

hva er bra eller dårlig med den sofaen du har?

Vil gjerne se bilde [:)]

Jeg har denne fra Skeidar! Og er suuuuper fornøyd[:D] Aldri hatt en så god sofa jeg.. som er så god å sitte og ligge i[:)] Jeg var en sofabytter før.. men denne har jeg hatt i alle fall i 7 år nå. Microfiber.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg har denne fra Skeidar! Og er suuuuper fornøyd[:D] Aldri hatt en så god sofa jeg.. som er så god å sitte og ligge i[:)] Jeg var en sofabytter før.. men denne har jeg hatt i alle fall i 7 år nå. Microfiber.

Sånn sofa eg har lyst på!! Men finne dei ingen plass lenger [&o]

Sånn sofa eg har lyst på!! Men finne dei ingen plass lenger [&o]

Prøvde å lete etter den inne på Skeidar selv.. men fant den ikke.. men vet de solgte den i fjor..

Kjempe sofa i alle fall[;)]

har svart skinnsofa som også er sovesofa.
genialt å vaske av og siden jeg ofte har besøk, så var det veldig greit med sovesofa som ikke ser ut som en sovesofa [:)]

Har en svart hjørnesofa fra Bohus, i bycast (imitert skinn)
Fant ikke noe bilde av den på Bohus sine sider, men tror den het cuba eller noe.
Veldig fornøyd[:)]

Formfin - Comfort Lux, fra formfin sine sider: "Comfort Lux har en fastere kvalitet i sete og rygg. Sete og ryggputer består av koldskum, med fibersvøp.
Leveres som stol, 2,5 -3- og 3,5 -seter."

Vi har akkurat som på bildet, men mørke "bein", veldig fornøyd :)
Vi har en 2 seter pall ved siden av også... superfornøyd! Men syntes den bør være bra å, når den kostet 33.000 kr... 3 seter, 2 stoler og 2 seter pall :)

Har en beige sofa fra bohus(mikrofiber),Genial sofa:) Kjøpte den for 3 år siden.betalte vel 9000 for den på salg.

Ligner veldig på denne bare annen farge:
http://www.bohus.no/default.asp?page=62&product=15511&p15511_v=1

Jeg finner ikke sofaen vår på skeidar sin hjemmeside (var der vi kjøpte den)

Men det er vertfall en brun skinn sofa 3+2 seter. Stressless sofa. Merket er Amazon

Westport fra bohus.
Microfiber.

God sofa! (lett og vaske av søl fra små barn[;)])

vi har en svart skinnsofa med scheselong eller hva det heter, veldig greit med små barn, god å tørke av

Har denne fra Living:

http://www.living.no//admin/mediedatabase/ReadImage.aspx?DOCID=122500&QUALITY=6

Utrooolig deilig å både sitte, ligge og sove i!!!
Men den tar utrolig stor plass[:'(]

takker for alle svar [:)]

Back
Topp