Hvordan smertelindring..

*Tessa*

Gift med forumet
er Steriltvannspapler?

jeg er så opptatt av smertelindring, for jeg har en fryktelig lav smerteterskel :)

alle har jo hver sin opplevelse med dem, men jeg syns de var rett og slett jævlige( unnskyld språket) fikk 2 på hver side i ryggen og de var som 100 ganger bistikk synes jeg.. merket ikke så mye av bedøvelsen de skulle gi heller, riene var vel bittelitt lettere, nesten ikke merkbart i ca 1/2 time så var d fullt kjør igjen. fikk tilbud om mer men fødte heller uten noe enn d der dritten...

Det er så synd at sykehusene i oslo har kuttet ut lystgassen altså :( Det finnes jo ikke noe annet som funker..

Aldri hørt om?
scratch_one-s_head.gif

Jeg turte ikke ta det når jeg fødte førstemann, for alle jeg prata med som hadde prøvd det sa at det var for jævlig og at det hjalp minimalt på smertene.

Slutter sykehuset her med lystgass, så slutter jeg å produsere :p Eneste jeg har brukt og den er bare elskverdig!!
heart_smiley.gif

Epidural må jeg også ha ;) men trenger noe før jeg kan få det..er pingle og må ha noe hele tiden :P

Jeg kan velde Ahus da, der har de lystgass..vill bare tro det er lettere for meg å føde i Oslo, men samma det :P

Back
Topp