Hvordan slutter kvalmen?

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Jeg har i to uker nesten ikke fått i meg mat uten å kaste opp og blitt kvalm av hver minste lukt. Vært liggende pga lite energi.
Og plutselig i går kveld så får jeg i meg mat og blir ikke kvalm av stekelukt engang. Blir faktisk bekymret når jeg er vandt til tilstanden som var så ubehagelig, men da visste jeg med sikkerhet at det var normalt, så betrygget meg med det. Kan dere forklare hvordan dere mistet kvalmen eller kan den vare være borte noen dager og komme tilbake?

For meg ble det mindre og mindre. Kunne komme å gå:). Husker også at jeg ble nervøs, men alt var i sin skjønneste orden :). Så bare nyt og spis masse nå[emoji5]

For meg ble det mindre og mindre. Kunne komme å gå:). Husker også at jeg ble nervøs, men alt var i sin skjønneste orden :). Så bare nyt og spis masse nå[emoji5]

Takk, det var betryggende å høre[emoji173]️

For meg forsvant det egentlig litt over natten i da jeg var 9+0.. men jeg har ikke vært så veldig kvalm heller da.. :) alt sto bra til 4 dager etter :)

Når det var som verst i uke 6-7 så var det hver dag hele tiden i varierende grad. Så rundt overgangen til uke 9 begynte det å komme og gå litt - noen ganger veldig kvalm, noen ganger ingenting. Nå i uke 10 føler jeg meg stort sett ok hele dagen, men kan få noen kvalmebølger av og til. Men det er til å leve med[emoji4]

Back
Topp