Hvordan sletter jeg meg?

Thunderella

Gift med forumet
I ly av alle disse stjålne bildene så tenkte jeg å slette meg å registere meg på nytt.. Men er litt usikker på hvordan jeg gjør det?

Kan jeg slette alle mine tråder selv ved et tastetrykk, eller må jeg få slettet hele brukeren min?

send en PM til Prikken

jeg sendte pm til prikken og ho sletta hele brukeren min.også lagde jeg bare en ny en dagen etter.
vet ikke om det går ann å gjøre det på anna vis....

send pm t den admin på vakt.
om dåkk ikkje har sett d så skreiv jo prikken ho dro på ferie(topptråd)[;)]

ORIGINAL: artica

går det ikke ann å bare gå på mine opplysninger å ta bort der det er huka av for at man vil delta i BV diskusjonsforum...?

Huker jeg den bare "av" og så "på" igjen da...?
Blir alt slettet da?

Om du har lagt ut bilder via forumet her så kan de fortsatt søkes opp på nett selv om brukeren din er slettet....

ORIGINAL: RedElf

Om du har lagt ut bilder via forumet her så kan de fortsatt søkes opp på nett selv om brukeren din er slettet....

Hvordan kan bildene søkes opp uten tekst?

ORIGINAL: Thunderella

går det ikke ann å bare gå på mine opplysninger å ta bort der det er huka av for at man vil delta i BV diskusjonsforum...?

Blir alt slettet da?

tar bort den haka, trykker send..
så kan du lage ny profil.. gjorde det for litt siden..

Kan jeg fortsatt ha samme brukernavn da?

Blir alt slettet da?

tar bort den haka, trykker send..
så kan du lage ny profil.. gjorde det for litt siden..

Kan jeg fortsatt ha samme brukernavn da?

jepp[:D]

Må jeg legge inn avatarbilde og alt på nytt også?

Man søker ikke opp bilder på nettet med kun informasjonen som er skrevet i artikkelen ved siden av dem. Man søker de opp på grunnlag av filnavn også.
F.eks. Om mitt avartarbilde het redelf.jpg. Om jeg sletter brukeren min er allikevel bildet mitt lagt på nett og er søkbart.

Det finnes også søkemotorer som er laget for å gjenskape nettsider og finne informasjon som er slettet. Jeg kan for eksempel fortsatt sitte på nett og lese nettsiden til sønnen min som jeg slettet for 5 år siden. Noe av informasjonen går tapt, men det meste er faktisk der.
WayBackMachine er et slikt nettsted.

Hver dag cruiser "spidere" rundt på nettet og søker etter ny informasjon som er blitt gjort tilgjengelig. Så lenge en slik spider har fått tak i din tekst, ditt bilde, din videosnutt så er det søkbart.

Så det å slette brukere, gå gjennom innlegg for å slette enkeltbilder o.l. er i grunn helt forgjeves.

Bildene forsvinner ikke fra nettet.
Og om noen har quotet deg så er de ikke borte heller.

Det du har publisert på nettet får du aldri helt bort. Det du ikke vil ha på nett må du la være å legge på nett. Så enkelt er det faktisk. [;)]

ORIGINAL: Bitzyh

Bildene forsvinner ikke fra nettet.

Og om noen har quotet deg så er de ikke borte heller.

jammen.. skjønner heller ikke hvordan det går ann uten tekst...[&:] vil også ha bilder jeg tidligere har lagt inn HELT bort... er det ikke mulig å gjøre det?[&:]

Fordi du har lastet det opp evt et annet sted... Du skal kun legge ut ting som du tåler ligger på nettet... Ellers så har redelf skrevet en del og om det, som går litt mere i dybden.
Teksten kommer alltid til å være på bv om noen har quotet deg.. quoten blir ikke borte.

Du slipper å bruke tid på å bytte bruker da [:D]

Google cache search beholder bildene tilgjengelig på nett i all evig fremtid, uansett hvor mye du sletter deg. "Thunderella"-brukeren din vil eksistere og være søkbar om 10 år selv om du sletter deg nå.

Back
Topp