:)hvordan slette tråder?

kan du ikke ta en av di buksene hu har da å bruke som mal og se hvordan den er laga....
feks ei som er litt for liten så bare plusser du på litt [:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

kan du ikke ta en av di buksene hu har da å bruke som mal og se hvordan den er laga....
feks ei som er litt for liten så bare plusser du på litt [:)]
takk ! jeg har gjort det, men slite litt alikevell med hvilken del av buksen skal sys sammen først og hvordan den settes sammen [;)][;)]

heisann! sorry at jeg maser , jeg er ganske fersk her inne også har jeg holdt på med å fulle ut profilen min men får det ikke til for det jeg skriver og bilde jeg laster inn kommer ikke opp på profilen min. skal det være så ufattelig vanskelig å få til!!!![:)][:)][:)]hva har du gjort ? og hvordan fikk du inn bilde?

minnes å huske du skal ha buksen i 4 deler.. så syr du sammen ene benet og det andre, så syr du bena sammen igjen.. nå er klokka for mye for meg igjen her, men jeg håper du skjønte? bilder kan jeg nok ikke hjelpe deg med...

Du velger selv om den skal være i 2 eller 4 deler. Dersom du lager den i 4 deler, så må du først sy sammen hvert bein i sømmen som vender "utover", altså den lengste sømmen. Deretter vrenger du det ene beinet og putter det som ikke er vrengt inni det andre slik at de blir liggende rette mot rette. Så syr du dem sammen i skrittsømmen.
Ikke så veldig lett å forklare sånn skriftlig, men bare spør hvis du ikke skjønte det [;)]

tusen takk for hjelpen[:D]jeg valgte to deler , klippet stoffet dobbelt og så sydde jeg sammen beina først og så sydde jeg di sammen [:)]Det var egentlig ikke så vanskelig som jeg trodde[:)]

ORIGINAL: stressa_mamma

minnes å huske du skal ha buksen i 4 deler.. så syr du sammen ene benet og det andre, så syr du bena sammen igjen.. nå er klokka for mye for meg igjen her, men jeg håper du skjønte? bilder kan jeg nok ikke hjelpe deg med...
tusen takk for hjelpa jeg fikk det faktisk til, så nå e eg ganske kry ja[:)] og smiliene får du ved å ta pila på smilien du vil ha så trykker du bare på enter[8D][:D]

Back
Topp