jente86 Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013 15 Aug 2013 #1 Åj, ble vist litt mange innlegg. Noen som vet hvordan jeg sletter?
Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015 15 Aug 2013 #2 jente86 skrev: Åj, ble vist litt mange innlegg. Noen som vet hvordan jeg sletter? Klikk for å utvide … haha,*dauer* Ble noen ja Vet desverre ikke jeg....
jente86 skrev: Åj, ble vist litt mange innlegg. Noen som vet hvordan jeg sletter? Klikk for å utvide … haha,*dauer* Ble noen ja Vet desverre ikke jeg....
jente86 Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013 15 Aug 2013 #3 Synnøve<3 skrev: haha,*dauer* Ble noen ja Vet desverre ikke jeg.... Klikk for å utvide … Det kom nemlig opp feilmelding når jeg la inn innlegget, og da stod det at jeg måtte prøve igjen. Så jeg gjorde det da! haha!
Synnøve<3 skrev: haha,*dauer* Ble noen ja Vet desverre ikke jeg.... Klikk for å utvide … Det kom nemlig opp feilmelding når jeg la inn innlegget, og da stod det at jeg måtte prøve igjen. Så jeg gjorde det da! haha!
UneMi My love grows stronger every day Oktobermirakler 2013 VIP 15 Aug 2013 #4 Du kan ikke slette de selv. Kun fjerne teksten i selve innlegget. Skal det slettes, er det moderatorene som må fikse det
Du kan ikke slette de selv. Kun fjerne teksten i selve innlegget. Skal det slettes, er det moderatorene som må fikse det