Hvordan skravle nok neste skravledøgn?!

Rossinbolla

Elsker forumet
Ser det er lagt ut at det er lov å planlegge hvordan vi skal klare å skravle nok, og lurer derfor på om dere har noen gode forslag til hvordan vi kan klare å skravle mer enn siste skravledøgn?
Det hadde jo vært morsomt å vinne, eller hva?! :D

Jeg ser for meg at det var en morsom måte å gjøre det på slik som de har gjort det på juni 12. De lagde tråder som hadde nicket til hver enkelt bruker. I den tråden spør alle de andre spørsmål til brukeren. Ett spørsmål per innlegg. Deretter svarer brukeren på hvert enkelt spørsmål. De har fått utrolig mange innlegg! Hvis dette er interessant da :)

Jeg ser for meg at det var en morsom måte å gjøre det på slik som de har gjort det på juni 12. De lagde tråder som hadde nicket til hver enkelt bruker. I den tråden spør alle de andre spørsmål til brukeren. Ett spørsmål per innlegg. Deretter svarer brukeren på hvert enkelt spørsmål. De har fått utrolig mange innlegg! Hvis dette er interessant da :)
Jeg stemmer for den:-) det hørtes morsomt ut:)

Spennende :D Hadde vært morsomt å prøvd!

Er ikke heelt sikker på om jeg skjønte det, men jeg er med likevel jeg altså :p

kan være morsomt å prøve

Etter det jeg har skjønt er det også lov å poste ett og ett ord. Hva med å lage en tråd der man poster ett ord, så skal neste person sitere og poste det ordet man assosierer med forrige ord? :)

Feks:

Lørdag

Godteri

Lakris

Svart

osv.. ;)

Ja, den er lur :)

Noen som har lyst å begynne? :p

Noen som har lyst å begynne? :p
Vi begynner vel den 13. mai kl 12, da er det om å gjøre å skrive flest mulig innlegg i løpet av 24 timer :) Frem til det er det viktig å ha skrevet 20 innlegg per døgn etter det jeg har skjønt.

Ser at det er flere grupper som planlegger. Det er fint om alle som er påmeldt "legger seg i selen", og så er det supert om alle dere andre har lyst til å være med også :) jo flere, desto bedre har jeg skjønt :) Kjenner jeg kjeder meg på nattestid, så da blir det litt planlegging.

Ser at det er flere grupper som planlegger. Det er fint om alle som er påmeldt "legger seg i selen", og så er det supert om alle dere andre har lyst til å være med også :) jo flere, desto bedre har jeg skjønt :) Kjenner jeg kjeder meg på nattestid, så da blir det litt planlegging.
Helt klart supert om alle er med :)
Kom gjerne med flere forslag til hva vi kan gjøre!

Nå er det en time til vi er i gang jenter :) kjenner at jeg har fått litt konkurransefølelse på det her... Ikke veldig typisk meg, men det er sikkert bare positivt :)

Jeg har sørget for å bli ferdig med skoleoppgaven til i dag, så jeg har masse tid til å skravle :D

Back
Topp