Hvordan sko?

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
Dette har blitt tatt opp før, men husker ikke alt. :p

Vi vurderer nå å kjøpe nye sko, men vet ikke hvilken som passer best nå.

Hørte med bhg og de sa cerox (eller hvordan det skrives), men føler det blir litt bortkastet penger, da hun ikke har brukt for de så lenge. Tror samboer kommer til å forhøre seg litt mer i bhg i morgen.

Så hva er deres erfaringer og hva ville dere ha valgt?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Tja spørs til hvilket bruk da, vi har kun 3 par sko som blir brukt, vintersko, gummistøvler og helt vanlige type sko, føler hun har nok til alt som skjer ;)
 
Vi har vinterstøvler, gummistøvler og nettopp kjøpt vanlige sko. Ville ikke kjøpt cherox nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
her er det litt tynne vintersko og cherrox om dagen, men håper det straks er joggesko nå :)
hadde jeg ikke kjøpt cherrox på 70 % hadde je ikke kjøpt de
 
Takk for svar. :)

Hun har 2 par vintersko, gummistøvler og tynne vintersko som vi har ullsokker oppi.

Så jeg vurderer å kjøpe joggesko nå.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her har frøkna vintersko, cherrox og Viking goretex joggesko :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Takk for svar. :)

Hun har 2 par vintersko, gummistøvler og tynne vintersko som vi har ullsokker oppi.

Så jeg vurderer å kjøpe joggesko nå.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Da ville jeg bare kjøpt joggesko ;)
Da har dere jo det hun trenger ;)
 
Her har vi kuttet ut Cherrox nå:)
Bruker gummistøvler ved regn og ellers joggesko:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjøpt overgangssko. Det er en type joggesko bare at den er tykkere og så er den mer vannavstøtelig enn vanlig joggesko. Kjøpte på økonomisko(eller shoeday) som det nå heter. Og de er kjempegode:) Cherox hadde jeg ikke kjøpt nå...Vi har gummistøvler og cherox som står i bhg og så leveres og hentes han i de nye skoene vi har kjøpt:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Spørs litt hvordan vær dere har. Men jeg hadde heller kjøpt overgangssko til henne enn cherrox;)
En halvhøy Gore tex joggesko:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spørs litt hvordan vær dere har. Men jeg hadde heller kjøpt overgangssko til henne enn cherrox;)
En halvhøy Gore tex joggesko:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, blir til at vi kjøper joggesko av noen slag. Hvordan vet jeg ikke, da jeg ikke har vært å sett hva de har.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har kjøpt overgangssko. Det er en type joggesko bare at den er tykkere og så er den mer vannavstøtelig enn vanlig joggesko. Kjøpte på økonomisko(eller shoeday) som det nå heter. Og de er kjempegode:) Cherox hadde jeg ikke kjøpt nå...Vi har gummistøvler og cherox som står i bhg og så leveres og hentes han i de nye skoene vi har kjøpt:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Hvilke sko er det? Kikket der men synes ikke jeg fant noen gode...
Bilde???

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hvilke sko er det? Kikket der men synes ikke jeg fant noen gode...
Bilde???

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
azu9a5u2.jpg
Disse har vi...Men lurer på om hun sa at det var fjorårets modell. De var nemmelig nedsatt fra 299,- til 199,- Så kanskje de ikke er tilgjengelig i alle butikker lengre?


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
azu9a5u2.jpg
Disse har vi...Men lurer på om hun sa at det var fjorårets modell. De var nemmelig nedsatt fra 299,- til 199,- Så kanskje de ikke er tilgjengelig i alle butikker lengre?


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ok. Disse har jeg ikke sett her hos oss nei :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg kjøpte Aretti joggesko på gsport her om dagen. De var satt ned fra 299 til 149, og han elsker de skoene:)
 
Jeg kjøpte Aretti joggesko på gsport her om dagen. De var satt ned fra 299 til 149, og han elsker de skoene:)
Det må evt sjekkes ut. :)

Har kjøpt et par nå, men vet ikke hvor mange de må ha jeg. Hehe :rolleyes:


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Det må evt sjekkes ut. :)

Har kjøpt et par nå, men vet ikke hvor mange de må ha jeg. Hehe :rolleyes:


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Der trenger ikke massevis av sko ;-)
Storebror har som regel hatt goretex joggesko og sandaler ;-)


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp