Hvordan skjule magen?

Lil-17

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Noen som har tips til å skjule magen? :) Jeg er så oppblåst at det ser ut som jeg er 18 uker, og ikke 7+0. Går med store og løse gensere, synes ikke det hjelper så veldig. Vil helst skjule magen frem til uke 12.

Sliter med det samme. Jeg er 9+5 og har gitt opp å prøve å skjule [emoji23] Her veit de aller fleste nå da..

Jeg har det samme problemet. Så vidt over 7 uker.
Skal jo ikke egentlig ha noe mage på dette tidspunktet, men blir jo så oppblåst! :wacky:

Min mage er mindre nå i uke 8 enn uke 7. Så blir ikke nødvendigvis verre.

Ekstra vanskelig å skjule det når man må ha uniform på jobbo_OGleder meg til å sleppe ut magen om tre ukers tid:p

''Oppblåstheten'' forsvinner jo etterhvert..men ja.. vi har bading i jobben min to ganger i uken..måtte dra en løgn for å slippe å gå i bassenget, magen tyte jo ut :P

Jeg måtte kjøpe gravideklær i går for her kan jeg ikke gå med noe stramt for magen er umulig å "holde inne" nå. Jeg er heldigvis 12 uker på lørdag så nå er det ikke mange jeg skjuler magen for.

Hadde større mage i uke 8 enn uke 10, så oppblåstheten har gitt seg litt! Godt tips er å bruke strikkagensere med lett tråd, altså som ikke veier så mye:) de fester seg ikke til kroppen på samme måte!

Er i uke 10 nå, og måtte kjøpe gravidbukse i forrige uke. Hjalp ikke på å skjule magen da:p før så jeg bare feit ut, nå ser jeg gravid ut. Så blir store topper og gensre, og så er det en del som allerede vet det her så til de orker jeg ikke prøve skjule det en gang;)

Back
Topp