Trenger noen tips! Vi skal feire mine foreldres gullbryllup om noen uker. Jeg har TUL uka før det, og hvis den viser at alt er bra skal vi si det til mine foreldre, men vi har ikke lyst til å kringkaste det for resten av familien så tidlig. Problemet er menyen i denne gullbryllupsmiddagen- det skal serveres biff... Og jeg er "kjent for" å alltid ville ha biffen medium/medium rare. Så hvordan i alle dager skal jeg klare å skjule dette da? Jeg slutta å drikke da jeg ble gravid med førstemann og har ikke starta igjen, så akkurat der er jeg heldig.
Kanskje jeg kan klare å snike til meg noen litt godt stekte biter "on the sly"? Men er redd noen vil bemerke det. Får prøve å snike mitt kjøtt over til mannen, og være VELDIG opptatt av matingen av lillemor på 20 måneder kanskje...
Søsteren min hadde veldig kjip reaksjon da jeg ble gravid sist, så er derfor jeg vil vente i det lengste med å si noe denne gangen- og selskapet skal være hos dem...
Kanskje jeg kan klare å snike til meg noen litt godt stekte biter "on the sly"? Men er redd noen vil bemerke det. Får prøve å snike mitt kjøtt over til mannen, og være VELDIG opptatt av matingen av lillemor på 20 måneder kanskje...
Søsteren min hadde veldig kjip reaksjon da jeg ble gravid sist, så er derfor jeg vil vente i det lengste med å si noe denne gangen- og selskapet skal være hos dem...