Hvordan skjule graviditeten

AL93

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Hjelp!! Jeg skal 80-års lag om et par uker med overnatting. Kjæresten min kan ikke bli med, og vi ønsker å holde graviditeten hemmelig til vi har fått vært på TUL. Mamma skal få vite om det til helgen. Men spørsmålet mitt er: har dere noen tips til hvordan jeg kan skjule graviditeten? Jeg vet det blir servering av vin og øl. Jeg takker stort sett alltid ja til et glass vin, så føler de andre skjønner det dersom jeg sier nei, uten å ha noen god forklaring på det :happy:
 
Hjelp!! Jeg skal 80-års lag om et par uker med overnatting. Kjæresten min kan ikke bli med, og vi ønsker å holde graviditeten hemmelig til vi har fått vært på TUL. Mamma skal få vite om det til helgen. Men spørsmålet mitt er: har dere noen tips til hvordan jeg kan skjule graviditeten? Jeg vet det blir servering av vin og øl. Jeg takker stort sett alltid ja til et glass vin, så føler de andre skjønner det dersom jeg sier nei, uten å ha noen god forklaring på det :happy:
Jeg hadde komt med bil og skyldt på kjøringen :)
 
Hjelp!! Jeg skal 80-års lag om et par uker med overnatting. Kjæresten min kan ikke bli med, og vi ønsker å holde graviditeten hemmelig til vi har fått vært på TUL. Mamma skal få vite om det til helgen. Men spørsmålet mitt er: har dere noen tips til hvordan jeg kan skjule graviditeten? Jeg vet det blir servering av vin og øl. Jeg takker stort sett alltid ja til et glass vin, så føler de andre skjønner det dersom jeg sier nei, uten å ha noen god forklaring på det :happy:

Og eventuelt at du skal på tidlig vakt dagen etterpå og derfor har valgt og både kjøre for å komme hjem i grei tid og ved det ikke ønsker og drikke :joyful:
 
Og eventuelt at du skal på tidlig vakt dagen etterpå og derfor har valgt og både kjøre for å komme hjem i grei tid og ved det ikke ønsker og drikke :joyful:
Vi skal overnatte. Og alle vet at jeg har byttet bort vakten jeg egentlig skulle ha dagen etterpå :dead:
 
En hvit løgn at det er krise på jobb? Eller at du går på medisiner som en ikke br blande med alkohol? Hhehe
 
Hva med å ha med en egen vinflaske med alkoholfri cider eller noe? :)
Antibiotika skal ikke blandes med alkohol forresten, går an å si at du hadde urinveisinfeksjon og nå står på selexid? ;)
 
Hva med å ha med en egen vinflaske med alkoholfri cider eller noe? :)
Antibiotika skal ikke blandes med alkohol forresten, går an å si at du hadde urinveisinfeksjon og nå står på selexid? ;)
Tror jeg må få med mamma på antibiotika spøken :happy: det er på et hotell hvor det blir servert vin til middagen, og verten står for all drikke :happy: takk for tips!
 
En hvit løgn at det er krise på jobb? Eller at du går på medisiner som en ikke br blande med alkohol? Hhehe
Må nok si jeg går på antibiotika! Er hotellovernatting et stykke unna, og jeg skal sitte på med broren min sin bil :happy: Takk for tips!
 
Og hvis ikke, allier deg med de i baren og si du heller kjøper noen drinker istedenfor vin. Måtte ta denne når jeg var på kurs hehe, gikk i baren etter de andre og kjøpte alkoholfri drink! :)
 
Tror jeg må få med mamma på antibiotika spøken :happy: det er på et hotell hvor det blir servert vin til middagen, og verten står for all drikke :happy: takk for tips!
Lurt å få med seg en til som kan være med på opplegget ;) Lykke til!
 
Allier deg med de i baren og få de til å helle oppi alkoholfri øl i vanlig glass? :)
 
Allier deg med de i baren og få de til å helle oppi alkoholfri øl i vanlig glass? :)
Ja! Får se hvordan ting utarter seg :) jeg får «gå på toalettet» rett etter vi har bestilt drikke til maten ;)
 
Ja! Får se hvordan ting utarter seg :) jeg får «gå på toalettet» rett etter vi har bestilt drikke til maten ;)

Er alltid kjipt det der.. Jeg håper på minst mulig sammenkomster med alkohol de neste ukene :p
 
Er alltid kjipt det der.. Jeg håper på minst mulig sammenkomster med alkohol de neste ukene :p
Samme her, men ikke lett å skulle holde ting hemmelig i festlvalsesong :rolleyes: Må komme på noen gode unnskyldninger fremover for ikke å bli med ut :hilarious:
 
Hva med å ha med en egen vinflaske med alkoholfri cider eller noe? :)
Antibiotika skal ikke blandes med alkohol forresten, går an å si at du hadde urinveisinfeksjon og nå står på selexid? ;)
Takk for det konkrete tipset, jeg skal på sommerfest med jobben på fredag og trenger en hvit løgn for å forklare hvorfor jeg ikke drikker, pleier ellers ikke å være den som takker nei i festlig lag... :rolleyes:
 
Takk ja til vin, lat som du drikker, snik glasset med deg til badet og hell vinen ut/ bytt den ut med alkoholfri. Men hvis moren din vet det kan hun jo hjelpe deg med å drikke av vinen din
 
Hjelp!! Jeg skal 80-års lag om et par uker med overnatting. Kjæresten min kan ikke bli med, og vi ønsker å holde graviditeten hemmelig til vi har fått vært på TUL. Mamma skal få vite om det til helgen. Men spørsmålet mitt er: har dere noen tips til hvordan jeg kan skjule graviditeten? Jeg vet det blir servering av vin og øl. Jeg takker stort sett alltid ja til et glass vin, så føler de andre skjønner det dersom jeg sier nei, uten å ha noen god forklaring på det :happy:

Hvordan gikk det her?? :)
 
Back
Topp