Hvordan skjule graviditet på fest?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Jeg skal på bygdefest/bursdagsfeiring på lørdag og lurer på hvordan i alle dager jeg skal skjule graviditeten..

Jeg har alltid vert glad i en fest og pleier alltid si ja og drikke, danse tjo og hei[emoji28] har dere noen tips? Må ha noe å drikke på, men hva.. og noen type flasker det er lettere å helle om eller noe?[emoji28] gubben skal være med så får jo litt hjelp av han ellers er det ingen andre som vet. Og ønsker det helst skal være slikt etter festen også[emoji87]

Har jo ikke noe her å gjør lenger jeg men svarer fordet :)
Kjøp alkoholfri vin, hell det i en vanlig vinflaske (med skrukork) :)

Jeg skal på bygdefest/bursdagsfeiring på lørdag og lurer på hvordan i alle dager jeg skal skjule graviditeten..

Jeg har alltid vert glad i en fest og pleier alltid si ja og drikke, danse tjo og hei[emoji28] har dere noen tips? Må ha noe å drikke på, men hva.. og noen type flasker det er lettere å helle om eller noe?[emoji28] gubben skal være med så får jo litt hjelp av han ellers er det ingen andre som vet. Og ønsker det helst skal være slikt etter festen også[emoji87]

Hvitvinsflaske med lyst blandet fun light iste saft i . Funket for meg. Alkoholfri vin er kjempevondt, dyrt og har masse sukker. Bli med og ha det gøy.

Hvis du tenkte alkoholfri øl og har posen din med drikke stående utendørs så er det bare å ha med en opptrekker og stå der ute å helle i glass og la flaskene stå i posen.

Jeg har både dansa, ojjet, klappet å jublet på fest med alkoholfri rødvin innabords:hilarious:

Dette gjorde jeg på vår egen innflytningsfest, og ingen la merke til noe som helst. Folk fikk sjokk da jeg i etterkant fortalte at jeg hadde vært edru på den festen [emoji38]

Jeg synes faktisk den hvite som heter Natureo Free fra Torres er ganske god. Alkoholfrie rødviner har jeg dårligere erfaringer med, synes det smaker vond saft.

Altså det var jo ikke dumt, og så lett[emoji28] du er så velkommen til å være her[emoji173]️.. føler du er en av de som har bidratt mest i dette terminforumet [emoji173]️

Dette gjorde jeg på vår egen innflytningsfest, og ingen la merke til noe som helst. Folk fikk sjokk da jeg i etterkant fortalte at jeg hadde vært edru på den festen [emoji38]

Jeg synes faktisk den hvite som heter Natureo Free fra Torres er ganske god. Alkoholfrie rødviner har jeg dårligere erfaringer med, synes det smaker vond saft.

Den skal jeg sjekke ut! Nei rødvin drikker jeg sjelden uansett[emoji28]

Tusen takk for alle tips! Da skal jeg klare meg[emoji16]så får jeg hvile hele dagen så kanskje jeg klarer å holde meg våken til midnatt[emoji23][emoji106]

Back
Topp