twinanne
Forumet er livet
Etter min siste akkupunkturtime så gikk det litt gærlig, den ene nåla i tinningen min var ikke helt god, da nålen ble tatt ut så hovenet jeg skikkelig opp på ene siden av ansiktet og blodet rant, akkupunktøren presset på kulen for å få det til å slutte å blød, det er forsåvidt greit nok, men nå ser jeg ikke ut har fått et skikkelig blått øye, ser ut som jeg har tryna i fylla denne helgen, det har bare blitt værre og værre, har lyst til å gå med solbriller på jobb i morgen jeg[8D], dette går ikke ann å sminkes vekk[:(].
Fredag på jobb så var jeg bare litt hoven og det var en flau liten blåveis som ingen la merke til, men nå er hele øyet angrepet av en skikkelig knallfarget blåveis i alle regnbuens farger, og hele delen under øyet er både svart, blått, gult og grønt for øyeblikket, litt av et blikk fang med andre ord.
Ehhhh...ser ut som jeg har blitt mishandlet etter alle kunstens regler
Fredag på jobb så var jeg bare litt hoven og det var en flau liten blåveis som ingen la merke til, men nå er hele øyet angrepet av en skikkelig knallfarget blåveis i alle regnbuens farger, og hele delen under øyet er både svart, blått, gult og grønt for øyeblikket, litt av et blikk fang med andre ord.
Ehhhh...ser ut som jeg har blitt mishandlet etter alle kunstens regler