Hvordan skjule dette da!

twinanne

Forumet er livet
Etter min siste akkupunkturtime så gikk det litt gærlig, den ene nåla i tinningen min var ikke helt god, da nålen ble tatt ut så hovenet jeg skikkelig opp på ene siden av ansiktet og blodet rant, akkupunktøren presset på kulen for å få det til å slutte å blød, det er forsåvidt greit nok, men nå ser jeg ikke ut har fått et skikkelig blått øye, ser ut som jeg har tryna i fylla denne helgen, det har bare blitt værre og værre, har lyst til å gå med solbriller på jobb i morgen jeg[8D], dette går ikke ann å sminkes vekk[:(].

Fredag på jobb så var jeg bare litt hoven og det var en flau liten blåveis som ingen la merke til, men nå er hele øyet angrepet av en skikkelig knallfarget blåveis i alle regnbuens farger, og hele delen under øyet er både svart, blått, gult og grønt for øyeblikket, litt av et blikk fang med andre ord.

Ehhhh...ser ut som jeg har blitt mishandlet etter alle kunstens regler

Off.....det var ikke bra. Det blir alltid en del spørsmål og mangen som sennder deg blikk. Kan du ikke bare si visst noen spør,at det var akkupenturen som gjor det. At du har litt hodpine av og til,at det er derfor du går til behandling.Ta en liten kvit løgn? Nei,jeg vet ikke jeg. Det er ikke enkkelt,hva du skal gjør!

Disse stikkene var for migrene så jeg juger ikke der. Men de lurer nok mer hvorfor det er i Porsgrunn, litt laaangt bare for å ta akkupunktur for migrene, når vi har mange vanlige akkupuntører her i nærmiljøet også, kan jo ikke si navnet da. Men spørsmålet kommer jo; Hvorhen da, kanskje jeg kjenner denne akkupunktøren, eller noe i den banen, kult ikke sant.

Ja....bare si at du har hørt at den akupentøren er veldig flink. At du har hørt han har hjulpet mangen med migrene før. Men jeg forstår godt at det ikke er enkelt.

oioioi.. det må jo være en liten flause for akupunktøren også da.. Huff, ikke meningen, men jeg måtte flire litt også da. Snakk om å ha max uflaks da....

Men, som sagt er det greit å være ærlig ifht akupunktur og migrene, uten at du forteller hvem og hvor du går? Eller så bare nevner du en av de som er i nærheten av dere da, ta sjangsen på at ingen drar til akupunktøren og spør om du går der.. Uansett har de jo taushetsplikt de også, så de kan verken bekrefte eller avkrefte, akupunktørene altså..
Masse lykke til på jobben i morgen.

Føtter og mage er det sentrale, hender og en midt på toppen av hodet er også brukt for meg ihvertfall. Nå har jeg gått til akupunktur i lang tid så jeg kan kanskje ikke utale meg, men det er ikke noe å grue seg for. Du merker knapt nålene. Det er bare å legge seg til rette og lukke øynene (jeg har på snart ett år enda ikke sett en eneste nål stå i kroppen min..) Lykke til!

Twinanne! Du kan si at du går til en spesiel akupunktør for migrene. Min akupunktør har spesielafelt i infertilitet (men det sier jeg ikke til de som vet jeg går til hun som ikke vet vi ikke prøver.. )

Elin det er ikke noe å grue seg til, du skal ikke være i nærheten av disse migrene punktene så slapp av, det er vist de som er litt sånn morsome eller hva jeg skal kalle det. Ved egginsetting så setter de nålene i ankler føttene,henda, magen og en i hodet(håret) - den siste får alle for å berolige og stresse ned - såp det punktet er nok relatert til stress og å slappe av. Selve nålestikkene gjør ikke vondt, dersom de ikke treffer slike plasser som det er problemer slik som med migrene plassene mine, det gjorde ikke vondt i tinningen, før hun tok nålen ut, traff en blodåre rette og slett. Men i punktet over høyre øye som jeg merket forrige gang under migrene anfall så brant det noe skikkelig, dette punktet hører til galleblæren, det merket hun selv også så hun måptte flytte på den nålen, og da var det greit. Ellers så har jeg ikke merket noe særlig til de andre nålene, men man merker minst første dagen man stikker, før kroppen kommer i balanse og er klar for å bli helbredet.

ORIGINAL: Dunn

Twinanne! Du kan si at du går til en spesiel akupunktør for migrene. Min akupunktør har spesielafelt i infertilitet (men det sier jeg ikke til de som vet jeg går til hun som ikke vet vi ikke prøver.. )

Ja da bygger jeg videre på løgnen jeg lever på er hos migrene spesialist i Porsgrunn jeg så bare dere hvet det jenter, migrenen min har mye med hormoner å gjøre, det er faktisk sant. Og da er det jo klart at jeg har begynt hos den akkupunktøren som min lege har anbefalt meg der nede, de hvet jo at jeg flekser tidlig fra jobb noen ganger, men da har de jo årsaken da. [&o]

Forresten Twinanne, jeg har også et slikt punkt. I mitt høyere øret, når jeg er der en dag i syklusen så blør jeg når hun tar ut nålen. Må holde ekstra godt der. [:)] 

(I følge akupunkøren så mener de som driver med kinesisk medisin at det er bra bår det blør..)

Forresten Twinanne, jeg har også et slikt punkt. I mitt høyere øret, når jeg er der en dag i syklusen så blør jeg når hun tar ut nålen. Må holde ekstra godt der. [:)] 

(I følge akupunkøren så mener de som driver med kinesisk medisin at det er bra når det blør..)

Det var jo egentlig en god nyhet da, dersom jeg tenker meg om så kom tr som jeg sjokk på meg denne gangen for jeg ble ikke varslet med migrene på forhånd. Og faktisk jeg har bare hatt migrene 2 ganger på snart 3 uker, den første satte akkupunktøren i gang dagen etter jeg var der, det er normalt. Den andre hadde jeg den dagen jeg tok time nr. 2 og 3. timen har dere jo hørt litt om her.

ORIGINAL: twinanne

(I følge akupunkøren så mener de som driver med kinesisk medisin at det er bra når det blør..)

Det var jo egentlig en god nyhet da, dersom jeg tenker meg om så kom tr som jeg sjokk på meg denne gangen for jeg ble ikke varslet med migrene på forhånd. Og faktisk jeg har bare hatt migrene 2 ganger på snart 3 uker, den første satte akkupunktøren i gang dagen etter jeg var der, det er normalt. Den andre hadde jeg den dagen jeg tok time nr. 2 og 3. timen har dere jo hørt litt om her.

[:D]

Back
Topp