Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Til dere som kaster opp og er kvalme, hvordan klarer dere å skjule det på jobb? Det er flere på jobben som har fått med seg at jeg er kvalm og kaster opp, men vil ikke fortelle nyheten enda!
Jeg er også sykemeldt. Kontoret mitt er et stykke unna toalettet så det ble for tungvindt å drive å løpe frem og tilbake. I tillegg var eller er jeg slapp, fordi jeg ikke klarer å holde på maten.
Jeg bare fortalte det, fordi de hadde forstått det med engang at jeg er gravid...
Men det jeg vurderte å gjørr var å snakke evt med lege eller jordmor om en hvitløgnnjeg kunne komme med i mellomtiden (allergier elns) :-O
Sjefen og teamet mitt på jobb vet om at jeg er gravid, men ikke resten. Har fått noen rare blikk når jeg har kommet ut fra toalettet etter å ha brekt meg. Tror ikke det er så veldig mange måter å skjule det på når man spyr på jobb. Folk skjønner jo greia når det pågår over tid. Akkurat nå er jeg gradert sykmeldt fordi formen er så elendig hele døgnet, så det at jeg får slappe av litt mer gjør at jeg fungerer noe bedre på jobb når jeg er der, men regner med at katten er ute av sekken uansett, selv om ingen har sagt noe ennå
Fikk hastetime hos legen i dag fordi det er såpass ille. Ble sykemeldt til jeg er 12+3, så da slipper jeg å tenke på å skjule det noe mer før jeg føler jeg kan fortelle det Er 9+1 i dag