Hvordan skjule denne?

mildi

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
;) trur jeg kommer til og bli stooor :p men jeg er bare 158 cm så da får jeg jo mer mage også ;) er 9 uker i dag. <3

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1369684389789.jpg
    1369684389789.jpg
    37,3 KB · Visninger: 143
Fin mage!! Er selv veldig slank og har fått en liten hump nederst, og jeg er bare 7+2 :P

Aner ikke jeg :) Har mage jeg også, men har noen valker i tillegg. Så håper at de tenker jeg har lagt på meg, hvis de tenker over det i det hele tatt :)

Har faktisk merket at folk har kikket mer på magen min ;) hehe bare venter på at noen spør snart... :p

Aner ikke jeg :) Har mage jeg også, men har noen valker i tillegg. Så håper at de tenker jeg har lagt på meg, hvis de tenker over det i det hele tatt :)
Samme her, regner med at folk reagerer mer på at jeg går på do i tide og utide og er uvell omtrent like ofte ;-) før de reagerer på en litt rundere utgave av meg selv.

Samme her.. Det er større sjanse for at jeg røper meg med at jeg takker nei til vin ellernoe

Så gøy med bump :) Snart trenger du ikke skjule den mer;) Løse topper er mitt beste tips;)

Fine magen! Føler min visar godt og og eg er berre 7 veker på vei;) Blir godt å endelig kunna visa han fram om ca 5 veker! ;)

Har mage fra før, men dreiv å slanke meg, så håper di på jobb bere trur eg har mislykket :p

så fin :)

Back
Topp