hvordan skal jeg skjule denne i 4 uker til ????

FruStina

Gift med forumet
Altså, er jo ikke klokt dette, hvordan skal jeg klare å skjule denne da, og jeg sugde inn magen når jeg tok bilde også [8|]

hihi, joa forsøker, men vinden blåser jo til magen hele tiden, hadde sånn vid topp når jeg var på familie besøk hos oldemoren til sønnen, så gikk vi en tur ut, og da hadde hun snakka til kællen om at man får da ikke sånn mage av å legge på seg bare, når er den store dagen da....blablablabla....gaaaad. Vil vente litt jeg

huff..
mamma, pappa og bestemor vet det og svigermor svigerinnen, svogrene mine og svigerfar vet det..

Dette er fordi at jeg er i så sinnsykt dårlig form.

jeg har hatt noen sinnsyke oppkastebyger. Spesielt i går då.

mage<3 gleder meg til det blir min tur![:D] Men har så mye mage fra før av at det tar vel tid før det syns[8D][8D]

hehe... jeg har også en sånn mage allerede... [&:] hadde også tenkt å holde det hemmelig til iallefall uke 12...

ORIGINAL: turteldue

huff..
mamma, pappa og bestemor vet det og svigermor svigerinnen, svogrene mine og svigerfar vet det..

Dette er fordi at jeg er i så sinnsykt dårlig form.

jeg har hatt noen sinnsyke oppkastebyger. Spesielt i går då.
¨

huff ikke lett å holde det hemmelig når det blir slikt, men kanskje litt godt at de vet også, så får du ro rundt at du føler deg så dårlig

ORIGINAL: Gullvinge

hehehe! så søt en mage da[:)] jeg hadde villet brukt litt løse klær assa. magen kommer nok fortere med nr 2[;)]

ja må nok komme litt raskere på nr 2 [;)] Bruker nå en litt stor og lang cardigan over dagens plagg, kan jo ikke gå slik med tettsittende singlett.

ORIGINAL: maltesers

mage<3 gleder meg til det blir min tur![:D] Men har så mye mage fra før av at det tar vel tid før det syns[8D][8D]

kan komme forterre en du tror likevel, hadde nå en gooood mage hengende fast etter førstemann enda, det er bare det at nå er den blitt stram og fastere i stede [:)] men gleder meg jo selvsagt til den blir skikkelig rund og alle vet. Så trenger jeg ikke suge inn magen hver gang noen ser meg [:D]

ORIGINAL: FruStina

hehehe! så søt en mage da[:)] jeg hadde villet brukt litt løse klær assa. magen kommer nok fortere med nr 2[;)]

ja må nok komme litt raskere på nr 2 [;)] Bruker nå en litt stor og lang cardigan over dagens plagg, kan jo ikke gå slik med tettsittende singlett.

Du kan jo ha på et stramt plagg under et løst ett?[:)]
Evt får du bare fortelle alle sammen om det, og strutte som bare det[:D]
Søt mage da[:)][:)]

ORIGINAL: Frøken S

hihi, ja det er det jeg gjør for tiden, prøver å holde så godt jeg kan på plass inntil videre [;)]

ORIGINAL: Frøken S

hihi, ja det er det jeg gjør for tiden, prøver å holde så godt jeg kan på plass inntil videre [;)]

Det er veldig moro da[:D] Jeg syns hvertfall det, at mage kommer så tidlig!

Såå søt mage

Gleder meg til min kommer[:D]

ORIGINAL: maltesers

kan komme forterre en du tror likevel, hadde nå en gooood mage hengende fast etter førstemann enda, det er bare det at nå er den blitt stram og fastere i stede [:)] men gleder meg jo selvsagt til den blir skikkelig rund og alle vet. Så trenger jeg ikke suge inn magen hver gang noen ser meg [:D]

Hehe, må bare vente å se[:D] Du har fiiin mage[:D]

Tusen takk alle sammen, ja synes jo det er litt moro selv, at magen blir større så fort. Hadde bare ikke trodd sååååå fort er jo bare litt over 8 uker. Har 14 uker bilde fra sist, og var jo ikke i nærheten en gang da [:D]

Kjempesøt mage!!! [:D]

Du er nok bare litt oppblåst akkurat nå, gjevner seg sikkert ut[;)]

ja, hadde det bare vært så vell Gullgutten, men den blir eeeenda større innimellom av slikt. Så den magen forsvinner ikke bare [;)]

ja, hadde Vell Det bare vært Så Gullgutten, menn den Blir eeeenda større innimellom av slikt. Så den Magen forsvinner Ikke bare [;)]
[/ Quote]

hehe, neivel, men er nå koslig å da[:)]

Sååå søt mage da!! [:D] Føler selv at magen min er begynt å vokse allerede!! [8|] [:)] håper jeg klarer å skjule det noen uker til!! [:)]

Back
Topp