Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: turteldue¨
huff..
mamma, pappa og bestemor vet det og svigermor svigerinnen, svogrene mine og svigerfar vet det..
Dette er fordi at jeg er i så sinnsykt dårlig form.
jeg har hatt noen sinnsyke oppkastebyger. Spesielt i går då.
ORIGINAL: Gullvinge
hehehe! så søt en mage da[:)] jeg hadde villet brukt litt løse klær assa. magen kommer nok fortere med nr 2[;)]
ORIGINAL: maltesers
mage<3 gleder meg til det blir min tur![:D] Men har så mye mage fra før av at det tar vel tid før det syns[8D][8D]
ORIGINAL: FruStina
hehehe! så søt en mage da[:)] jeg hadde villet brukt litt løse klær assa. magen kommer nok fortere med nr 2[;)]
ja må nok komme litt raskere på nr 2 [;)] Bruker nå en litt stor og lang cardigan over dagens plagg, kan jo ikke gå slik med tettsittende singlett.
ORIGINAL: Frøken S
ja må nok komme litt raskere på nr 2 [;)] Bruker nå en litt stor og lang cardigan over dagens plagg, kan jo ikke gå slik med tettsittende singlett.
Du kan jo ha på et stramt plagg under et løst ett?[:)]
Evt får du bare fortelle alle sammen om det, og strutte som bare det[:D]
Søt mage da[:)][:)]
ORIGINAL: Frøken S
Du kan jo ha på et stramt plagg under et løst ett?[:)]
Evt får du bare fortelle alle sammen om det, og strutte som bare det[:D]
Søt mage da[:)][:)]
hihi, ja det er det jeg gjør for tiden, prøver å holde så godt jeg kan på plass inntil videre [;)]
ORIGINAL: maltesers
mage<3 gleder meg til det blir min tur![:D] Men har så mye mage fra før av at det tar vel tid før det syns[8D][8D]
kan komme forterre en du tror likevel, hadde nå en gooood mage hengende fast etter førstemann enda, det er bare det at nå er den blitt stram og fastere i stede [:)] men gleder meg jo selvsagt til den blir skikkelig rund og alle vet. Så trenger jeg ikke suge inn magen hver gang noen ser meg [:D]
ja, hadde Vell Det bare vært Så Gullgutten, menn den Blir eeeenda større innimellom av slikt. Så den Magen forsvinner Ikke bare [;)]
[/ Quote]
hehe, neivel, men er nå koslig å da[:)]