Hvordan skal jeg si det?

Plink

Glad i forumet
Jeg er blitt gravid på i en hurrafart, og fant det med sikkerhet ut samme dagen min mann reiste ut på jobb. Dermed rakk jeg ikke si det til han før han faktisk var reist :(

Nå kommer han til familien min 29. desember, og jeg vil si det til han på en fin og romantisk måte.. Men hvordan? Han kommer definitivt til å få sjokk..

Jeg kan dele med min lille historie. Jeg kjøpte en dagbok til vår lille, altså en sånn bok hvor man setter i bilder skriver i ting, familie tre osv... Pakket den og skrev et fint kort til mannen min. Ga han først boka, hehe han skjønte ikke helt, han sa gjentatte ganger " hva er det"... Så ga jeg han graviditetstesten og kortet. Det ble noen lykke tårer :)

Her finner du også mange andre gode tips.

http://m.klikk.no/foreldre/barnimagen/article533177.ece

Det blir uansett er gledesfyllt øyeblikk. Lykke til<3

pakk inn en liten Bodø eller et par babysokker, og skriv et fint kort til han.

Tror Bodø hadde vært vanskelig å pakke inn :-P

Jeg gravde fram en formsydd tøybleie (har brukt det på de to andre) og kjøpte en smokk og la det sammen med graviditetstesten ned i en eske som han fikk når barna ikke var til stede :)

Lykke til :)

Da vet jeg det! I dag har jeg vært og kjøpt en sort babybody med hvit skrift hvor det står: "My dad ROCKS!". Butikkeieren syns det var så stas at jeg skulle fortelle det til pappaen på den måten, og han syns jeg hadde god tålmodighet som klarte å vente helt til lørdag... :) Så kjøpte jeg i tillegg en pocket-bok som heter "Verdens beste pappa" - hakkespettbok for nybakte fedre ;) Gleder meg helt vilt til å gi han gaven! Alt er puttet oppi en vinboks.. :) Han vil tro det er julegaven min til han... tihi! Gleder meg som en unge... :binkybaby

Back
Topp