Hvordan skal jeg klare resten av dagen???

Tweak

Forumet er livet
Dæven så trøtt!

Jeg sitter på jobb og holder på å sovne! Skal ned på laben igjen om litt, da blir jeg jo litt mer våken. Men jeg gruer meg til vi skal hjem for det er jo DA den virkelige jobben begynner, he he. Men jenta på 1.5 år som er suuuperaktiv :-P Skal bli godt når pappaen kommer hjem fra jobb også så han kan "ta over"...

zzzzznoooorrk...

Hehe, ja den er intens den trøttheten!!... Legg deg tidlig i kveld om du har mulighet. I går la jeg meg kl 21. Og våknet av snuppa kl 07.30!! DEILIG!! ;)

Kjenner meg veldig igjen. Jeg kunne faktisk sovnet midt på pulten min i åpent kontolandskap når klokken nærmer seg 10 tiden. Og det samme i 13 tiden og resten av arbeidsdagen. Øyenlokkene er kjempetunge og energinivået er ikke på noen mal over energinivå engang. Får heldigvis litt mer energi utover ettermiddagen, men klarer ikke helt å følge 2 åringens energinivå:P

Legger meg ofte tidlig, men føler ikke det har så mye å si. Blir uansett vekket kl 6, helg eller ukedag, av lille godgutten. Lurer på når de begynner å sove lengre...

Kjenner til den. Den værste trøttheten tror jeg har gitt seg, ellers er det kun fordi jeg er på ferie :P Jobber ikke da. Hehe. Men etter jobbdager og slikt er jeg helt knekt.
Har ikke noe overskudd i det hele tatt, og med en aktiv 2.4 år gammel gutt så er det lite kjekt :P Skulle mer enn gjerne hatt myyye mer overskudd ja! :))
Har heldigvis en veldig snill mann så tar seg av det meste hjemme :) Er verre når han er på sjøen og jeg må gjøre ALT selv. Men det går seg til heldigvis :)))

Back
Topp