Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bibbiii
men du når vel tak i stumpen enda? du greier vel å tørke deg etter du har vært på do? så det går vel bra [:D] men selvfølgelig er det trasig hvis det er sånn stort klyster (altså ikke miniklyx) best å ligge hvis det er sånn stort et..men det går sikkert å sette det mens du sitter, så kan du legge deg ned etterpå..
ORIGINAL: mollapus123
ØØØHH... MÅ DU???
Oj, kanskje jeg også må da???? herre... [:'(]
Jeg klarte det sist svangerskap.. ble satt igang og måtte da.. fikk selvsagt tilbud om hjelp fra de da.. MEN NEI TAKK!!!!! Jeg klarte dette selv da.. Fikk da en ekstra rør.. slik at det ble lettere..
Så kanskje de har det? jeg reiv da av tuppen og føyde på det røret.. [:)]
Hm... hva med å sette den fast i en stol.. og sikt??? hi hi .. også setter du deg skjeiv ned så du trykker det ut?? [8|] [8|] [8|] herre.. hi hi..
Var da miniklyx jeg hadde sist...
ORIGINAL: Cayara
ehm... haha unnskyld, men jeg ser for meg litt anstrengelse her... Men forslag for å treffe "hullet"
Sitt på huk (foran noe du kan ta tak i for å reise deg opp etterpå)..
Men hvordan funker klyster egentlig? [8|]
ORIGINAL: Linda79
ORIGINAL: bibbiii
men du når vel tak i stumpen enda? du greier vel å tørke deg etter du har vært på do? så det går vel bra [:D] men selvfølgelig er det trasig hvis det er sånn stort klyster (altså ikke miniklyx) best å ligge hvis det er sånn stort et..men det går sikkert å sette det mens du sitter, så kan du legge deg ned etterpå..
Ikke noe litem microlax her nei, et godt gammeldags klyster...
Og ja, får tørket meg[;)] men å tømme hele klysteret.....[8|]
ORIGINAL: Cayara
Jeg vet hva klyster gjør, men hvordan bruker man det.. har skjnt det skal oppi hullet, men hva skjer så?