Hvordan skal jeg få til det klyxet....

Linda79

Gift med forumet
Skal jo ha ks og fikk beskjed om at jeg må sette et klyx på meg selv kvelden før... Er jo ikke sååå mobil og lurer på hvordan jeg skal få det til... Har IKKE tenkt å be sambo om hjelp. Noen som har gjort dette på sin høygravide kropp og har en god løsning?

men du når vel tak i stumpen enda? du greier vel å tørke deg etter du har vært på do? så det går vel bra [:D] men selvfølgelig er det trasig hvis det er sånn stort klyster (altså ikke miniklyx) best å ligge hvis det er sånn stort et..men det går sikkert å sette det mens du sitter, så kan du legge deg ned etterpå..

ØØØHH... MÅ DU???

Oj, kanskje jeg også må da????  herre... [:'(]

Jeg klarte det sist svangerskap.. ble satt igang og måtte da.. fikk selvsagt tilbud om hjelp fra de da.. MEN NEI TAKK!!!!! Jeg klarte dette selv da.. Fikk da en ekstra rør.. slik at det ble lettere..
Så kanskje de har det? jeg reiv da av tuppen og føyde på det røret.. [:)]

Hm... hva med å sette den fast i en stol.. og sikt???  hi hi .. også setter du deg skjeiv ned så du trykker det ut??   [8|] [8|] [8|]  herre.. hi hi..

Var da miniklyx jeg hadde sist...

ORIGINAL: bibbiii

men du når vel tak i stumpen enda? du greier vel å tørke deg etter du har vært på do? så det går vel bra [:D] men selvfølgelig er det trasig hvis det er sånn stort klyster (altså ikke miniklyx) best å ligge hvis det er sånn stort et..men det går sikkert å sette det mens du sitter, så kan du legge deg ned etterpå..

Ikke noe litem microlax her nei, et godt gammeldags klyster...
Og ja, får tørket meg[;)] men å tømme hele klysteret.....[8|]

Sorry.., men ler litt jeg[:D] Har det rare synet i hodet mitt nå[8D][:D]

Nei, jeg vet ikke hvordan du skal få det til... Legg deg ned på siden og se om du rekker ned til der du skal med den øverste armen?![8|]

Du får oppdatere oss når den tid kommer om hvordan det gikk[;)]

ORIGINAL: Lillema mma

jeg tror nok jeg hadde bedt sambo om hjelp..
Er det fysisk mulig å klare det selv når man er høygravid da??[8|]

Den plastbeholderen er litt hard så det kan være litt kinkig å bare nå frem med en hånd...[8|][&:]

ORIGINAL: mollapus123

ØØØHH... MÅ DU???

Oj, kanskje jeg også må da????  herre... [:'(]

Jeg klarte det sist svangerskap.. ble satt igang og måtte da.. fikk selvsagt tilbud om hjelp fra de da.. MEN NEI TAKK!!!!! Jeg klarte dette selv da.. Fikk da en ekstra rør.. slik at det ble lettere..
Så kanskje de har det? jeg reiv da av tuppen og føyde på det røret.. [:)]

Hm... hva med å sette den fast i en stol.. og sikt???  hi hi .. også setter du deg skjeiv ned så du trykker det ut??   [8|] [8|] [8|]  herre.. hi hi..

Var da miniklyx jeg hadde sist...

Det røret du tenker på er en sonde[;)] Lurer på om jeg får kjøpe en slik på apoteket...

MÅ du ha stort klyx????

herre... er nervød for at jeg må også no!!!!
Men har de ikke en slik slange som du kan få med da..

Det brukte vi på sykehjem.. så du bare trer inn slangen litt.. fester andre enden i klyxen.. og trykk.. eller mer PRESS...

ORIGINAL: Cayara

ehm... haha unnskyld, men jeg ser for meg litt anstrengelse her... Men forslag for å treffe "hullet"

Sitt på huk (foran noe du kan ta tak i for å reise deg opp etterpå)..

Men hvordan funker klyster egentlig? [8|]

Er en oppløsning som skyller tarmen og tømmer den[;)]

ORIGINAL: Linda79

ORIGINAL: bibbiii

Ikke noe litem microlax her nei, et godt gammeldags klyster...
Og ja, får tørket meg[;)] men å tømme hele klysteret.....[8|]

hehe, nei de er noe verre de der...men det kan tenkes det er best å få hjelp av sambo eller noen andre du stoler på..mor eller far? vet det er pinlig og utrolig ekkelt [&:] men sambo trenger jo ikke å være tilstede når det skal ut igjen da [:D] 

JA.. sonde jeg tenkte på ja..

Det BØR de no ha på et apotek ja.. [:)]

hvis ikke så kan du høre med legen din om du kan få hjelp til dette på legesenteret der du hører til..kan hende de kan hjelpe deg med dette, siden du ikke greier det selv [:)]

ORIGINAL: Cayara

Jeg vet hva klyster gjør, men hvordan bruker man det.. har skjnt det skal oppi hullet, men hva skjer så?

etter en stund kommer alt ut... som er i tarmen.. [:'(] Og du blir da tømt sikkelig..

Back
Topp