Jeg har jo allerede tenkt på dette, mest fordi jeg ble jo gravid og mistet i en MA i mars, og jeg hadde såååå mange ideer. Da ga jeg en eske fra kappahl med babysett med body, bukse, lue og sokker til mamman min. til lillesøsteren min og datteren min kjøpte jeg en body, la et kort til og på dem sto det "you are going to be a big sister", "You are going to be a auntie", fikk desverre ikke gitt det, så til søsteren min blir det nok å sende den til hun.
Denne gangen skal jeg vente til desember og si det enten (om jeg ikke får stor mage tidlig, men jeg er jo litt fyldig, så vi får se) i julestrømpe, adventskalender eller gave på julaften.
Med datteren min, vil jeg ta henne med på utralyd og overraske hun der. Men har hundre ideer.
Hva med dere? Sikkert altfor tidlig for noen i det hele tatt å tenke det men.
Denne gangen skal jeg vente til desember og si det enten (om jeg ikke får stor mage tidlig, men jeg er jo litt fyldig, så vi får se) i julestrømpe, adventskalender eller gave på julaften.
Med datteren min, vil jeg ta henne med på utralyd og overraske hun der. Men har hundre ideer.
Hva med dere? Sikkert altfor tidlig for noen i det hele tatt å tenke det men.