Hvordan skal dere fortelle nyheten?

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Sist skrev eg brevpost til alle i slekta på begge sider og limte inn kopi av ul bilde fra uke 12.

Denne gangen har eg bestilt t-skjorte med "eg skal bli storesøster" som jenta skal ha på. Denne gangen blir det nok bare bilde på mms til alle i slekta..og sende bilde med brev til besteforeldre ;-)

Har dere tenkt på en litt anderledes måte å fortelle nyheten på? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har allerede fortalt det til de aller nærmeste. Men planlegger å bestille t-shorte med jeg skal bli storesøster og jeg skal bli storebror så de kan ha på seg når andre skal få vite det.

Har jo sett en versjon der noen har tatt bilde av en stor bolle som stekes i ovnen :)

Har kjøpt t-skjorte til samboeren med teksten, this guy is going to be a dad, på. Blir nok å sende et bilde eller snap av han med den på etterverdt. Ellers blir det vel den gode gamle måten. Si det når vi møter folk etter 12 uker, og så er det vel ikke lenge før alle vet det.

Jeg berre sier det rett ut jeg ;) Er overraskelse nok uansett. Er nok ikke så kreativ av meg :p. Hehe

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Ja de nærmeste vet det her også som foreldre og søsken..men er ennå en del som ikke vet av familie ;-) skal i konfirmasjon den dagen eg e 12 uker..og der er hele slekta til pappa. Men fant ut at den dagen tilhører søskenbarnet mitt..blir lissom må mye oppmerksomhet mot meg da. Så sender da bilde dagene etterpå ;-)

Tegnet et slektstre med baby, namn på oss foreldre og besteforeldrene, ramte det inn og gav til foreldrene mine. Det er første barnebarn og de ble overlykkelige!! :)

Tegnet et slektstre med baby, namn på oss foreldre og besteforeldrene, ramte det inn og gav til foreldrene mine. Det er første barnebarn og de ble overlykkelige!! :)
Veldig koslig gave da! Lika den ideen ;-) Alltid stas med første barnebarn :-) (og andre her ;-) hehe)

Vi gjorde det enkelt og ukomplisert over telefon.
Vi måtte dele nyheten med den kommende storesøster fordi jeg har vært mye dårlig. OG så hadde jeg bursdag i april og ville ikke sjokkere kaffegjester med Lille som overfaller de med "JEG SKAL BLI STORESØSTER" med en gang de kom inn døra.
Så vi ringte mamma og pappa og fortalte.
Mine nærmeste venninner fikk vite først for noen av de visste vi var prøvere.
Av familie er det besteforeldrene mine og øvrige som ikke vet.

Back
Topp