Hvordan skal dere fortelle det?

Ønskerbaby

September 2013<3
Hvordan skal dere fortelle den gode nyheten til kommende besteforeldre? Er det noen som allerede har sagt det? Vi tenkte å si det til mine foreldre i begynnelsen av februar, da har min far bursdag.. Og svigers vet jeg ikke helt, men sikkert rundt samme tiden:)
 
Vet ikke helt hvordan vi skal si det, eller når vi skal gjøre det. Jeg har jo mest lyst til å bare rope det ut til hele verden alt nå....men vi venter nok noen uker til tenker jeg. Sist vi fortalte det, så samlet vi alle rundt bordet, og jeg bare sa det. Nå er det sånn at min svigerinne også er gravid, og hun ligger ca 4 uker i forkant av oss, og der er allerede nyheten sluppet, og den ble bare fortalt i en bisetning i jula :)
Jeg kunne tenke meg å kjøpe en genser til junior hvor det står "jeg skal bli storebror" på :)
 
Vet ikke helt hvordan vi skal si det, eller når vi skal gjøre det. Jeg har jo mest lyst til å bare rope det ut til hele verden alt nå....men vi venter nok noen uker til tenker jeg. Sist vi fortalte det, så samlet vi alle rundt bordet, og jeg bare sa det. Nå er det sånn at min svigerinne også er gravid, og hun ligger ca 4 uker i forkant av oss, og der er allerede nyheten sluppet, og den ble bare fortalt i en bisetning i jula :)
Jeg kunne tenke meg å kjøpe en genser til junior hvor det står "jeg skal bli storebror" på :)
Skjønner hva du mener, jeg har også lyst å rope det ut til alle!! Det er stilig med sånne gensre da:) jeg skal på ul 31 januar, så håper de kan få et ul bilde:)
 
grubla litt på den vi og. venter nok et par uker til:)
 
har lyst å vente så lenge som mulig, men blir dette svangerskpet som det første, må jeg sikkert si det snart. kastet mye opp med Jenta vår.
men tenkte å skrive på tskjorta til store søster at " jeg skal bli store søster ca 15 september" (dette tenkte jeg til besteforeldrene). :)
 
Jeg har kjøpt en genser hvor det står "Jeg skal bli storebror" til Storebror. Som jeg tenkte å kle han opp i en gang vi skal til besteforeldrene, men det blir ikke før i midten av februar en gang.... tror jeg. Vanskelig å holde for seg selv
 
Back
Topp