HVordan skal dere fordele

Her blir det 100%, og far får bare "sin" del........ :P

100% perm med 80% lønn:) så tar sambo ein del, men han kan desverre ikkje ta alle ukene sine:/

Nja, det er ganske vannskelig, da han driver for seg selv, så selv om det kanskje er kun en da i uken ol så er det vannskelig å være borte.. Er bare han som jobber og...

100% perm med 80% lønn her og ^^ Her får samboer også kun sin del :-)

Vi skal velge 100% lønn og noen måneder ulønnet permisjon. Mannen får sine 12 uker, og skal nok fordele de litt utover høsten.

Her blir det 100% perm med 100% lønn. Far får kun sine 12 uker, jeg resten. Har 5 ferieuker for dette året som skal "brukes" på høsten engang, slik at permisjonstiden utsettes 5 uker:) Rett før far tar sine uker, skal jeg forlenge min permisjon med 4 eller 5 uker ulønnet permisjon. Så når far har tatt sine 12 uker, så gjenstår ca 4-5uker til barnehagestart, og de ukene får vi ta av ferieukene våre for 2014! (antagelig 3 uker hver, med litt overlapping).

Puh, for en kabal!!

Hær blir d 100% lønn!
Jeg tar mine uker, så tar ej nokken uker av felles før far tar sine 12uker (da tar ej perm uten lønn), så tar ej resten av felles permen+feri så tar ej ulønnet perm fram t bhg start.

Jeg tar 80% permisjon med 100% lønn også tar samboer'n sine 12 uker.. Vi begge har fått spart ferien vår slik at vi tar den da permisjonstiden er over.. (bare for å slippe unna litt ekstra søknader) Så har vi masse god familie som vil hjelpe oss de få ukene som står igjen til barnehagestart.. Pluss at samboer'n kan ha en del hjemmekontor og jeg får halve dager på jobb slik at vi får det til å funke =)

Her blir det 100 % dekningsgrad på meg + at jeg får utvidet permisjonen min med noen uker (ulønnet) da jeg er selvstendig næringsdrivende i tillegg til hovedjobben min. Pappaen tar sine 12 uker når min permisjon er ferdig. Han er lærer på videregående skole så det er vanskelig for han å ha permisjon 1 dag i uka feks. Når han er ferdig med permisjonen sin så er sommerferien rett rundt hjørnet og vi får en lang ferie sammen :)

Back
Topp