Hvordan skal dere feire 4 års dagen?

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Her skal jeg og Lumina låne en avd i barnehagen jeg jobber i å feire dagen til Emma og Erik. Emma skal invietere noen venner fra barnehagen og Erik noen av sine venner. Dette tror jeg blir kjempe utrolig bra:)

Tenkte å servere pølse i brød, muffins, sjokolade kake og gele. Ellers blir det vel litt potetgull og snop. Til drikke skla vi ha brus og saft [:D]

Trur d kommer til å bli en aller tiders feiring.

Senere på dagen skal vi ha familie selskap hver for oss...

Så nå lurer jeg på hvordan dere skal gjøre det?! !! [;)]

Frøkna skal ha barnebursdag neste lørdag, men venner fra bhg og noen barn fra familien!
Da skal hun få velge hva vi skal ha til mat, å så har hun bestil mikke mus klubbhus kake(hjelp!!!!) å så tenkte jeg geletog og muffins!

Søndag skal vi ha familieselskap med min familie!

Å så neste helg igjen reiser vil til familien til sambo å feirer bursdagen hennes der!

Så det tror jeg blir bra[:)]

Ene jenta vår har vannkopper nå, andre jenta vår får det vel rundt bursdagen deres. Så selskap blir utsatt! [:)]

Men det blir nok på lekeland eller en bhg avd.. :)

her blir det barnebursdag nestelørdag med noen venner fra barnehagen og noen til[;)]

og med min fam på søndag og sambo sin senere[;)]

Siden bursdagen er i påska så blir vel feiringa etter påske regner jeg med. Det blir et barneselskap med barn fra barnehagen og et familieselskap.
Selskapet har vi hjemme i vårt nye hus. Hvor mange det blir og hva vi skal servere aner jeg ikke. Burde vel bestemme det snart..

Back
Topp