Hvordan skal dere feire 1 års dagen?

*Pompi*

Betatt av forumet
Har dere noen planer for 1 års dage til de små?

Vi har bedd besteforeldre, onkel og oldeforeldre på kaffe og kaker. Også skal vi ha Ole Brumm tema (jeg ELSKER Ole Brumm, hihi)
 
Her skal vi også ha besøk av tanter, onkler, besteforeldre og oldeforeldre.. Gleder meg virkelig til og bake og gjøre i stand!
Også så fort tida har gått a gitt!!
 
jeg tar en 3dagers ;)
noe gryterett med mine søskenbarn med barn på fredag ettermiddag,
venner med barn på kake og noe mat lørdagen og familien min på søndag til kake og kaffe :)
 
Blir noe av det samme her(uten olebrumm tema da;)). Skal ha besteforeldre, tanter, onkler og kanskje oldeforeldre (hvis de orker). Jeg skal bake en helt egen kake til lillemor som hun kan få grise så mye hun vil med
 
Jeg vet ikke enda, så ser hva dere skriver
 
Her og blir det en 3dagers:) Blir litt for mange til å ha alle på en og samme dag:) Vi skal ka kaffi og kaker, skal lage en bamsekake, bilkake, og en hjerteformet kake. Skal bli moro og se hvordan kakene blir:) Jeg gleder meg virklig til feiringen, men syns det er litt rart og vedmodig at vetle gutten min er et år alt...
 
Her blir det stort kalas lørdagen før den store dagen med hele familien til stedet! Gleder meg veldig til lillemor skal feires, kan ikke begripe at det har gått et helt år!

Har ikke tenkt ut noe tema eller noe sånt, men tenker ha pølser og brød først, og et heavy kakebord etterpå. Og godtepose-fisking til barna. :)
 
Vi feiret i helgen. Hadde pølsefest, kaffe og kaker med besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn. :) hadde Mikke Mus tema (Leah Madelen elsker mikke mus) :D
så fikk hun den tradisjonelle klinekaka, som hun forøvrig nekta å kline med :p så ble lite grising :) har en dannet 1-åring tydeligvis :p
 
Back
Topp