Hvordan sitter de når de mates?

Sannheten

Forumet er livet
Da tenker jeg på grøt, pureer osv, ikke pupp og flaske. Sitter de i stol, i fanget, ligger? Er litt usikker på hva som er best, her veives det med armer og ben og han kaster seg over skjea. Har funnet ut at det letteste er at han liggesitter i fanget mitt mens jeg holder armene hans...

Hun sitter i vippestolen sin. Om hun er veldig ivrig og kaver med armen legger jeg hånda mi litt over hendene hennes idet jeg kommer med skjeia. Har prøvd og ha henne i fanget, men det syns jeg var vanskelig. Men må vel trene på det siden det ikke er vippestoler overalt;-)

Kvælpklein! skrev:
Hun sitter i vippestolen sin. Om hun er veldig ivrig og kaver med armen legger jeg hånda mi litt over hendene hennes idet jeg kommer med skjeia. Har prøvd og ha henne i fanget, men det syns jeg var vanskelig. Men må vel trene på det siden det ikke er vippestoler overalt;-)

Samme her :))

her sitter han i vippestolen og med ryggen litt høyere opp. her får han grise litt og utforske med hendene, er en del av sjarmen det og ;)

Setter han i vippestol. Men som flere sier jeg må også lære meg å ha han på armen og mate han....

Vi bruker babysetet til tripp trapp stolen :)

ASG skrev:

Det skal jeg kjøpe meg til nestemann! Virker så kjekt!

Kvælpklein! skrev:

ASG skrev:

Det skal jeg kjøpe meg til nestemann! Virker så kjekt!

Den er helt genial :)

Han sitter i vippestolen,på det høyeste punktet :)

Vår på 5 mnd sitter noen ganger i babystol fra IKEA og andre ganger sitterligger han i fanget mens vi prøver å holde armene borte fra skjea
Snakket med helsesøster ang dette tidligere i uka, og de kan fint sitte i stol, men ikke lenge av gangen siden musklene i korsryggen ikke er ferdig utviklet ennå. Da vil det bli mye press hvis de sitter for lenge. Men søl? Jepp, her gir vi han mat og vasker etterpå. Matsøl på høyt nivå, men det skulle bare mangle

Back
Topp