Hvordan sitter 3åringene i bilen nå da?

Trekløveret <3

Forumet er livet
Ja, hvordan sitter deres nå da jenter?![8D] (bare for å lage en tråd her inne etter gammelt[&:][8D])

Her snudde vi Amelia i helgen..[:)] Skal si det var en jente som ble superfornøyd da, hun kan jo se!![8D] Kjempegøy å kjøre bil nå![8D]

Grunnen for at vi snudde nå var hovedsaklig pga lillesøsteren som kommer snart.. Mannen reiser ut på onsdag og med under 5uker til termin så vil jeg ha ALT klart til han reiser, dvs at bilen har fått seg en real omgang innvendig og vi har laget til slik at bilstolen til lillesøster lett kan sittes inn.. Pga parkeringsplass så er Amelia fremdeles bak passasjer og lillesøster kommer bak fører...blir spennende..men håper Amelia følger godt med for meg når jeg kjører aleine..[&:][8D]
Bla bla bla...*masa*[8D][;)][:D]

Her sitter han fremdeles helt fint bakovervendt [:)]

ORIGINAL: Bamboo

Fremovervendt, dessverre. Blir veldig bilsyk bakovervendt. Fremover er det kun på lange og veldig svingete veier at det er et problem. Dessverre genetisk, jeg spydde som en gris etter 5 km da jeg var liten og blir fortsatt lett bilsyk - nå selv i forsetet som passasjer. [:'(]

Mini sitter bakover fortsatt i babysetet. Krysser fingrene for at hun slipper bilsyken slik at hun kan sitte bakover så lenge som mulig.

Bakovervendt her, går fint enda. =)

fremovervendt... desverre...[&o]

Bilstolen vi hadde ble alt for liten og vi måtte kjøpe ny... to stoler til 3000kr var ikke et alternativ så da ble det fremovervendt... Men nå skal det sant sies at vi er nesten aldri ute å kjører likevel... en gang i uka er vi heldige og da kjører vi ikke langt heller. Hadde vi brukt stolen HVER dag og kjørt mye og over lengre strekninger, hadde vi nok prioritert litt annerledes ja...

ORIGINAL: Bamboo

Sitter framovervendt.

ORIGINAL: amanda2

Sitter framovervendt.

Fremovervendt

ORIGINAL: *Mina min*

Sitter fremover i beltestol med isofix.

Sitter bakovervendt til hun nærmer seg 4 tenker jeg[:)]

Her sit lille enno heilt fint bakovervendt, så det fortset vi med til ho veks ut av setet (det går til 18 kg, ho er mellom 14 og 15 no). Satsar på at ho kan sitte denne vegen til ho fyller fire i alle fall.

Nå har vi snudd Thorbjørn! Han er jo så lang, når han satt bakovervendt havnet beina hans oppetter ryggen på setet foran han....

Fremover i fempunktssele, men skal skifte over til beltestol snarlig..

Har nettopp snudd han "riktig" vei...

Desverre sitter lillesøster også fremover nå, for hun ble bilsyk da hun satt bakover.

Sitter forovervendt :)

Back
Topp