Hvordan sier dere det?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Med tanke på hvor langt på vei dere er?

4+3 er uker på veg(pluss dagene) men i den 5. uka,rett? det regnes jo så forskjellig på nettet,babyverden på sin måte og andre sider bruker en litt annen fremgangsmåte når de skriver om det samme...egentlig..

Hmmm, jeg sier jeg er i uke 6 når jeg nå er 6+2... men jeg vet ikke hva som er mest rett

Ja du har startet på femte uke, men jeg sa ihvertfall at jeg var fire uker på vei. Ventet til uka var fullgått :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja,jeg ville nok sagt 4 uker,snaaaaart 5 ;) er jo halvveis ut i den 5. Uka såååå :p

Jeg er 6+6 i dag og da sier jeg 6 uker til jeg er i 7 uke ;) Men det er opp til hver enkelt, tror ikke noen legger seg så mye oppi det om det er noen dager fra aller til. jeg vet hvertfall at babyen ikke bryr seg om dager å uker, isåfall skulle alle babyene kommet til termin ;) hehe

sier jeg er i uke 8, når jeg er 8+1 osv, og uke 9 neste uke når jeg blir 9+0 osv.. men har noen venner som kommer fra usa, så til dem må jeg si "9 weeks" nå når jeg er 8+1, for de regner det slik..

Jeg er nå (forhåpentligvis) 5+2 så da sier jeg at jeg er 5 uker på veg

Jeg sier jeg er i den uke som er fullgått, men sånn egentlig burde jeg sagt at jeg var i uken etter, for det er vell slik det egentlig skal sies. Ser på nettet og i apper at når man er i uke 7+ en eller annen dag er man i uke 8 egentlig. Tja, jeg vet ikke.... Jeg er 2 mnder på vei iallefall :P

jeg sier uke 7 når jeg er 7+3 7+6 osv..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg sier jeg er 7 uker nå :) Men til utenlandske venner sier jeg at jeg er i min 8 uke :) pga de regner det slikt :)

Back
Topp