Hvordan si det... ?

Snodig

Betatt av forumet
Vi har ikke sagt noe til barn og familien ennå om at vi er i lykkelige omstendigheter. Mye fordi vi venter på svar på duotesten...

Det nærmer seg nå at vi får svar og jeg har tenkt mye på hvordan vi skal fortelle det spesielt til barn og besteforeldre.

Har du noen gode, morsomme eller kreative måter å fortelle det på? Vil gjerne ha innspill

Første gangen kjøpte vi noen små gaveesker og hadde smokker inn i. Dei skjønte fort hva det betydde og mamma har både gaveesken og smokken i reolen i stuen enda.

Denne gangen hadde jeg lyst å bruke en body med "jeg skal bli storesøster" på, men siden vi ikke rakk det (jeg var treg) så satt jeg og vetlo og tegnet en dag og da laget vi et "jeg skal bli storesøster" kort som vi gav.

Lykke til med å fortelle det.

Jeg kjøpte inn hvite bodyer.. En til mamma og en til pappa, så skrev jeg "Jeg kommer i august, mimmi" og "Jeg kommer i august, bestefar!".. Så pakket jeg de inn og ga dem :) 
De ble veldige glade!

Vi pakket inn en kosebamse med sløyfe og i sløyfa festet vi en smokk. Skrev beskjed fra nurket om at han/hun kommer i august og vil gjerne at bestemor/bestefar skal passe på bamsen og smokken så lenge :)

Back
Topp